![]() |
Peppes i dag! Hva med dressingen ..?
Skal ut på peppes idag,tenkte å safe med noe kyllingsalat e.l.
Men aner ikke om jeg kan spise rømmedressingen derfra..? Blir glad om noen har peiling og kan svare :) :) |
Sv: Peppes idag! hva med dressingen..??
Sitat:
Kalorier:187 kcal Protein:2,3 g Karbohydrat:7,3 g Fett:16,6 g Fiber:g http://www.mylog.no/database/nutriti...ct.jsf?id=7212 |
uff ok...det var vel litt mye :(
forslag til noe annet..? :) |
Den peppes-dressingen de selger i butikken inneholder ikke så mye mener jeg... *løpe til kjøleskapet for å sjekke* 2,8 gr. står det på den boksen. Rart.
|
Sv: Peppes i dag! Hva med dressingen..?
Det kommer jo også an på hvor mye du spiser, og hva du spiser resten av dagen? Kjenner ikke ketolysekuren i detalj, men om man én dag spiser 7,3 g kh fra dressing, og 8 kh fra grønnsaker, skulle vel dette gå greit? Tviler på at det får mye å si for vektnedgangen.
Sjøl spiser jeg dressing en sjelden gang innimellom, og da i tilfeller som dette. Men ikke mye. Veit ikke hvor mye 100 gr dressing tilsvarer, men kan det bli tre-fire spiseskjeer? |
Sitat:
Har aldri sett den i butikkene her.... og jeg som ELSKER peppes rømmedressing!!!!! |
Sitat:
|
Sv: Peppes i dag! Hva med dressingen ..?
Hadde jeg glatt driti i !
:ja: |
Sitat:
|
Sitat:
|
Jeg spiste en hel Cæsar-salat m. kylling og bacon på Peppes, nyydelig! Jeg datt ut av ketose, men det var det verdt :sikle:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:04. |