![]() |
Hva er på din lavkarbo handleliste?
Jeg trenger ting med T-skje enkelte ganger. For jeg glemmer liksom ut ting som jeg egentlig kan.
Dagens spørsmål er : Hvordan ser din vanlige handleliste ut? Har ikke fått til lavkarboen de siste månedene, og levd av og på og litt blandet. Så da jeg skulle handle inn i dag, med tanke på lavkarbo, så fikk jeg liksom jernteppe :( Jeg kjøpte Blomkål brokkoli agurk sopp paprikka sjalotteløk vårløk egg revet ost cremecherie ost avokado men så glemte jeg følgende som jeg må handle i morgen: sæterrømme fløte CF Dette er liksom basis varene. Men jeg føler at jeg har glemt masse ?? Er det typiske lavkarbo varer som du ser at jeg har glemt her i denne listen min? Så vær så snill å skrive dem opp. :) så kan jeg få notert ned på handlelisten min. |
Sv: Hva er på din lavkarbo handleliste?
Ingen?:(
|
Kjøtt :) Jeg har spekeskinke og fårepølse i kjøleskapet. Kjøttdeig må til og kanskje litt fisk. Makrell i tomat eller peppermakrell kanskje. Koteletter til middag her i dag, med brokkoli salat og saus til.
|
Blandt annet:
Svinekoteletter Tyrkisk Youghurt cocosa Fiberhusk Fløte Rømme Meierismør Skinke Ost - masse ost Avocado Kokosmel Egg Bacon |
I tilegg til det over så pleier jeg alltid ha:
Fiberhusk Linfrø Solsikkefrø .Sesamfrø Kruskalkli |
Laks, røkelaks for å variere pålegg litt
Ribbe Hel kylling på tilbud Kyllingfilet til salat og denslags Salater Nøtter Bacon, bacon og bacon Pølser hvis jeg kan finne fra idsøe eller kommer innom strøm-larsen Fenikkel Jordskokk hvis de er i sesong |
Pistasjnøtter og valnøtter
Spekemat Leverpostei Usalta smør Kakaopulver Tran Finnbiff-ingredienser Fårikål-ingredienser |
Mat jeg MÅ ha i kjøleskapet:
egg bacon meierismør seterrømme fløte ost paprika agurk løk brokkoli blomkål kjøttdeig kylling og seff pepsi max :rolleyes: + bringebær, fisk og et fedon-brød i frysern :) ..det var det jeg kom på i farta..;) |
I tillegg til ditt;
Kjøttdeig. Nøtter. Fete meieriprodukter. Ost; revet, hel, kremoster. Vanlig løk Jordbær og bringebær. Squash Og masse, masse sellerirot! |
Spinat, til spinatstuing, med smør fløte og ost ,
|
Jeg pleier å lage ukeplan for så å lage handleliste ut fra den.
|
Dette har jeg alltid:
soyamelk så lett-gulost kyllingfileter finnbiff dijon sennep fra maille asparges på glass fra rema sesamolje/valnøttolje/linfrøolje bremykt avokado stangselleri agurk tomater isbergsalat grønn paprika slangeagurk karri, timian, dill, urtegård, paprikakrydder, salt og pepper. E-vit, c-vitamin, mangan, sink, krom, b-vitaminene, magnesium chelate for kroppen og magnesium oxid for tarmen. |
+
magnesium, sink og multivitamin ! |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:35. |