![]() |
Kan noen se på ukesplanen min og kommentere hva dere synes?
Mandag;
Frokost; Ost&skinkerull x3 (ruller rett og slett sammen ost, skinke med meierismør på rundt en strimmel med feks agurk) Lunsj; panekaker (av egg og fløte bare) med litt karbonadedeig i bittelitt tomatsaus (bare hakkede tomater) Middag; Svinestrimler, ostesaus (fløte kokt opp med litt ost) Kveldsmat; liten proteinshake Tirsdag Frokost; osterull Lunsj, panekaker med avocado og laks Middag; Taco (kjøttdeig, avocado, ost, first price taco saus, crème fraiche) Kveldsmat; rester Onsdag Frokost; Osterull Lunsj; nakkekotelett med brokolistappe Middag; Biff&salat&bernesaus Kveldsmat; 1 liten ”hamburger” med ost (karbonadedeig formet som hamburger) Torsdag Frokost; Eggepai, med bacon og feta ost (Egg, litt fløte, bacon og feta ost i form inni ovnen) Lunsj; osterull Middag; kyllingfile med karrisaus og jukseris (karrisausen Karrisaus: fløte creme fraichesmør JBKM Karrikrydder ) Kveldsmat; 2 grillribbe skiver Fredag; Frokost; Rull Lunsj; Karbonadeig laget som kjøttboller med egg og løk i Middag; Pizza( denne bunnen http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=43908 og tenkte på feks biffstrimler og bacon som fyll) Kveldsmat; Pizza Lørdag; Frokost; panekake Lunsj; avocado med litt majones og krydder Middag; kyllingfile surret i bacon med bernesaus og jukseris Kveldsmat; -- ”lørdagsgodt” cola zero og øffer Søndag; Frokost ---- Lunsj; kyllingfile fra dagen før med litt grønn salat Middag- Selleri stappe med karbonadedeig i ostesaus i form Kveldsmat- Rull (kudos hvis du har faktisk orket og sett på det, og på forhånd takk :) ) Litt mye meieri produktert kanskje? alt blir stekt i ordentlig smør. Drikker vann til alle måltidene, og holder meg til bare det utenom på lørdagen. |
Sv: Kan noen se på ukesplanen min og kommentere hva dere synes?
Jeg hadde glatt brukt denne ukesplanen -men, jeg hadde tilført mer grønnsaker!
Utover lite grønt ser den fin-fin ut :D |
Sitat:
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:25. |