![]() |
Litt selvironi oppi alt ...
Det forrige innlegget mitt forsvant litt fordi jeg hadde glemt å tryke "husk meg" og ble logget ut, men jeg skriver det raskt igjen, for jeg må jo ha litt selvironi oppi det her, og tok meg vel i å riste litt på hodet av meg selv nå.
Skulle nemlig veie meg, og passet på å ta av smykkene... :o Nå er det jo snakk om noen kilo jeg har å jobbe med her, og da hadde nok ikke de to øredobbene spilt noen avgjørende rolle...:D Og på samme måte smørte jeg faktisk matpakke før legetimen der jeg måtte veies, for å kunne spise den på vei ut i stedet for... Alt for å unngå noen gram..:o Men hvis det bare er meg er jo dette enda pinligere... :) Men ærlig skal man være! |
Sv: Litt selvironi oppi alt...
hehe.. må le litt da. Du er såå søt.
I januar fjerna jeg livmora. Etter noen dager gikk jeg på vekta, og jaggu... hadde gått ned litt over 2 kilo. Måtte inn på nettet for å sjekke hvor tung livmora var, for å se om det var den som var årsaken... hehe.. Den veier bare noen få gram :) Jeg går på vekta om morgenen etter at jeg har vert på do, og før jeg spiser/drikker. Stå på!! Dette klarer vi!! Ønsker deg en super dag :) |
Sv: Litt selvironi oppi alt...
Hehehe... Så god du er!
Ja, her skal alt regnes med! :) Aldri vært så glad for å gjøre husarbeid heller. Her skal det tydeligvis forbrennes! Og selv om det sikkert er begrenset hvor mye jeg går ned i vekt av å rydde et skap blir det jo fint da. :) Og så sant jeg ikke gjemmer noen kokosboller eller sjokolade eller noe inni skapene der først taper jeg jo i hvert fall ikke noe på å prøve. Så gjerne med Ekstreme samlere eller noe sånt på i bakgrunnen rydder jeg i vei. |
Sv: Litt selvironi oppi alt ...
Eg har til og med putta 2 forskjellige skopar på vekta for å sjekke kva som vegde minst, fordi eg skulle til legen og på vekta! :lol:
|
Jeg passer på å veie meg FØR jeg dusjer - vått hår veier jo så mye :o
Må vel nesten legge til at jeg har veldig kort hår:cool: |
Haha, de er fantastiske altså!
Eg kjenner meg godt igjen her eg også ;) |
Sitat:
|
Hehehe... Jippi! Jeg er ikke alene! :D
Ler godt av de søte eksemplene deres. |
Hi hi...glemmer aldri den gangen jeg gikk på Grete Rode kurs,
hvor jeg forøvrig slet noe enormt med å ta av. Så...jeg brukte både Q-tips i øra, og snytte nesen før veiing :eek::cool: Men nei...hadde ikke gått ned den gangen heller :o :p |
Var jo verdt et forsøk! :)
|
Sitat:
Morgenveiing etter dobesøk er nok det beste. |
Nå sitter jeg og flirer :) Sikkert mest fordi jeg kjenner meg så godt igjen!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Åjo, dere vet jo, ALT teller! Så her stripper vi ned til det minste, veiing på morgenen etter toalettbesøk, før inntak av vann og vitaminer, og opp og ned av vekta flere ganger for å være sikker på å få det "rette" resultatet. :D
Verden vil bedras!! Og "Tar De livsløgnen fra et gjennomsnittsmenneske, så tar De lykken fra ham med det samme." Så dette er du langt ifra alene om, Restart!! ;D |
Sitat:
Frå spøk til revolvar: Første gongen eg var der hadde eg skoa på, så det har berre blitt med skoa på etterpå. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Å, som jeg kjenner meg igjen. Av og på vekten mange ganger, i et lite håp om å få et lavere tall. Og alltid like usikker på hvilket tall jeg skal gå for hvis jeg får ulike tall...
|
Sitter her å ler :stortsmil for en herlig tråd ;) kjenner meg igjen i det meste her..hihi....tom det å fikse føttene før jeg skal til fotpleier:p ...og alt av smykker og klær skal selvfølgelig av før jeg veier meg+dobesøk først :ja:
|
Du har virkelig gjort denne dagen god for mange, Restart. Flira høyt mange ganger. Hærlige historier... så du ser; du er ikke aleine, men du er tøff som setter ord på det :D
|
I dag våkna jeg, gikk på toa, kledde på meg, og begynte å lage frokost før jeg kom på at jeg skulle ha veid meg.
Inn på badet, av med klærne, opp på vekta. Ikke helt fornøyd, men jeg skylder på lite vann, mye salt og vin i helga... Forresten, slo det meg, jeg må på do igjen... Jeg på do, opp på vekta igjen, og tror dere ikke jeg hadde GÅTT OPP en hekto fra første veiing to minutter før???? |
Hehe Cassiopeia, hadde det slik ein morgon eg også.
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:47. |