Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=3)
-   -   Nye innlegg / Mine innlegg (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=45787)

Bokhylle 04-07-11 11:54

Nye innlegg / Mine innlegg

Finnes det en sånn funksjon her, hvor man kan få se en liste over nye innlegg eller egne innlegg, slik det er på en del andre forums? Er så glad i den funksjonen, men finner den ikke her. Kanskje er jeg bare blind... :o

Fjasnissen 04-07-11 11:58

Sv: Nye innlegg / Mine innlegg

Du kan abbonere på tråder, enten ved å skrive i dem (da abbonerer du automatisk) eller ved å trykke på "trådverktøy" (øverst til høyre på toppen av en tråd). Når du da trykker på kontrollpanel vil disse trådene dukke opp hvis det er noe nytt i dem.

Liste over nye innlegg på hele forumet kan du sikkert også finne. For egen del har jeg ikke brukt den. Jeg liker å ta for meg ett og ett forum, og det er såpass mye som skjer på dette forumet at den lista ville bli veldig lang ;)

Charlott 04-07-11 12:01

Midt på den grønne linja står det "uleste innlegg". Klikk på den og alle uleste kommer opp :)
Der hvor du har svart tidligere kommer det opp en liten boks med grønn hake :D

Bokhylle 04-07-11 12:02

Ok, takk for svar! :) Er det noen lettere måte å finne lista over abonnemerte tråder enn

Kontrollpanel > Vis abonnement

?

Bokhylle 04-07-11 12:04

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Charlott (Innlegg 1152900)
Midt på den grønne linja står det "uleste innlegg". Klikk på den og alle uleste kommer opp :)
Der hvor du har svart tidligere kommer det opp en liten boks med grønn hake :D

Aaah, så klart! Jeg trodde den linken betydde at man så lista over ubesvarte tråder. Herregud, hobbydysleksien slår til igjen :p

Charlott 04-07-11 12:09

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Tonje! (Innlegg 1152904)
Aaah, så klart! Jeg trodde den linken betydde at man så lista over ubesvarte tråder. Herregud, hobbydysleksien slår til igjen :p

Går for det velkjente fenomenet mandagsdysleksi jeg :p

Cyan 04-07-11 12:15

Trykker du på nicket til en bruker ved siden av innlegget her kan du også finne alle innlegg denne brukeren har skrevet. Jeg mente også at man kunne velge å bare se innleggene som denne brukeren har startet, men det ser ut som om den funksjonen er borte nå ..?

Lava 04-07-11 12:22

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Cyan (Innlegg 1152913)
Trykker du på nicket til en bruker ved siden av innlegget her kan du også finne alle innlegg denne brukeren har skrevet. Jeg mente også at man kunne velge å bare se innleggene som denne brukeren har startet, men det ser ut som om den funksjonen er borte nå ..?

Det finner du ved å gå på brukerens profil, og statistikk :ja:

Cyan 04-07-11 12:32

Ja, det vet jeg :) Men jeg mente at det også gikk an bare ved å trykke på nicket her i forumet, men da har jeg sikkert blingset da :)

Ueland 14-07-11 21:49

Jeg savner og muligheten for å lett få se mine aktive innlegg, det gjør det mye lettere å holde en oversikt over aktive diskusjoner man bidrar i og slipper å glemme å svare på diskusjoner.

Cassiopeia 14-07-11 23:09

Jeg har bokmerka denne sida
http://forum.lavkarbo.no/subscriptio...n&folderid=all
Der har jeg alle mine aktive tråder med ett klikk fra bokmerkelinja i Firefox :)

Carisma 14-07-11 23:15

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ueland (Innlegg 1160358)
Jeg savner og muligheten for å lett få se mine aktive innlegg, det gjør det mye lettere å holde en oversikt over aktive diskusjoner man bidrar i og slipper å glemme å svare på diskusjoner.

På den grønne linja øverst helt til høyre har du kontrollpanel, der får du opp dine aktive diskusjoner som har nye innlegg. Om du vil ha opp trådene uten nye innlegg ligger de under "vis alle abbonerte tråder" på samme side.

Kitt 14-07-11 23:19

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Ueland (Innlegg 1160358)

Er ikke så innviklet å klikke på Kontroll- knappen oppe til venstre påden grønne linjen, da!;):)

GrønnPepper 15-07-11 08:05

Helt til venstre på den grønne menylinja er det et valg som heter snarveier. Øverst i lista ligger dagens innlegg. Denne bruker jeg masse. Da kommer både leste og uleste innlegg opp. Det hender ja av og til man ønsker å gå tilbake til en tråd man har lest tidligere, og da er det en grei måte å finne den på.

Ueland 15-07-11 08:11

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Kitt (Innlegg 1160451)
Er ikke så innviklet å klikke på Kontroll- knappen oppe til venstre påden grønne linjen, da!;):)

Perfekt :D

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:04.