![]() |
Hvor måler man hoftene?
Kan jeg bare stille et lite spørsmål?
Når dere måler hofter, hvor måler dere da? Sikkert domt spørsmål men :( |
Sv: Bildetråden!
Jeg måler der jeg er bredest. Gjerne på korsryggen og rundt.
|
Sitat:
|
Sitat:
http://www.kaliko.co.uk/images/measure_guide.jpg Jeg kjenner etter hvor hoftekulene er, og måler rett under der. Korsryggen er vel greit beskrivende for de fleste. |
Sitat:
|
Hvis man kjenner etter på siden så kjenner vel de aller fleste at det er bein som stikker ut der, på en måte?
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Mine hoftekuler er på samme høyde som det laveste punktet på korsryggen:)
|
man skal måle på det bredeste punktet i området omkring hoftekulene
|
Sitat:
|
Sitat:
|
http://i231.photobucket.com/albums/e...ria/hofter.jpg
Regret illustrerer med et kjapt, men elendig bilde ;):p |
http://i231.photobucket.com/albums/e...noria/Rygg.jpg
Her er det jeg teller som korsrygg.. dama er lånt fra google btw :p |
Jeg har smilehull på korsryggen som jeg kjenner godt selv, og det er de jeg går utifra nå jeg måler meg. Forresten, om dere ser hun dama på bildet - hun har smale hofter! Da ser dere at jeg er bred i forhold, så jeg vil fortsatt tro jeg er bred, ikke smal.
|
Takk for forklarende bilder ;) Da måler dere ca.hofter der jeg gjør det :) Gleder meg til måle/veiedag på onsdag for å se om det er noen forandringer :)
|
Sitat:
Jeg måler mine sånn ca midt på trusekanten din...hvis du missforstår meg rett:o Forvirra!!! *klør meg i hodet* |
Sitat:
Her står det mer om hvordan man måler midje og hofte |
Sitat:
Jeg måler slik som regret viste over her... Trodde poenget med å måle hoften var å måle der man var størst :confused::confused: |
Sitat:
Som sagt, hoftekulene burde jo indikere greit hvor hoftene er. Synes også at Regrets illustrasjon ser ut til å være litt for høyt opp?! Men igjen, noen har høye hofter (meg selv inkludert), mens hos andre ligger de lavere. Kjenn etter hvor kulene sitter. |
neida, jeg sier ikke at hoftene ER der, men det er der JEG måler fordi det er der jeg er bredest og ønsker å se forskjell. Så jeg måler der av egen nytte :) Dere måler slik dere vil.
Men jeg tenker litt på om dersom jeg skulle ha kjøpt meg ei bukse og gått etter målene der hvor dere mener hoftene er, så ville den ikke ha passet fordi jeg er bredere over det punktet. Jeg hadde ikke fått igjen buksen rett og slett. Så jeg går utifra der oppe av flere grunner. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Ser jo nå at jeg alltid kommer til å ha den bulken der uanset hvor mye jeg går ned :( |
Sitat:
Og jeg tror stort sett sånne "problemer" er større i våre egne hoder enn det er for ytterverden. Prøv å aksepter kroppen din som den er, og kle deg flatterende! :) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:20. |