![]() |
I dag er dagen min fantastisk!
Jeg har ikke gått ned så mye enda, men likevel merker jeg det godt på klærne. I dag tidlig tenkte jeg at jeg kunne prøve å få på meg "referansebuksa" mi. Det er en bukse i str. 42 som jeg ikke har brukt siden før jeg fikk mitt første barn.
Sist slanket jeg meg på lavkalori, jeg startet i oktober 2010 og gikk jeg ned 6kg på 5-6mnd. Da fikk jeg på meg buksa, men jeg følte meg ikke komfortabel til å faktisk gå ut døra med den. Pga flytting og brudd i rutiner med trening og mat gikk jeg alle kiloene opp igjen, før jeg startet på lavkarbo nå i juni. Og i dag har jeg på meg buksa på jobb, jeg har gått fra str. 46->42 selv om jeg ikke har gått ned like mange kg! :D Jeg er sååå glad:visemuskl:heia::heia: |
Sv: I dag er dagen min fantastisk!!
Å så deilig, gleder meg til jeg kan skli inn i min referansebukse;-)...godt jobbet:-)))
|
GRATULERER !!!
Det er en så fantastisk følelse ! :love: |
Takk, jeg er kjempe fornøyd!!:D
|
Herlig, herlig, herlig! Gratulerer så mye!
Nyt den gode følelsen! Jeg ser sikker på at du er kjempeflott med den buksen på. :) |
Sitat:
takk du er snill!! |
Heeerlig!! Grattis!
|
Sv: I dag er dagen min fantastisk!
Sitat:
|
så bra da :-) Gratulere :-)
|
Takk, dere er snille :)
Jeg er glad for at jeg valgte å skrive ned dette, da kan jeg ta det frem når jeg sutrer over at jeg ikke har gått ned noe i vekt :p:D |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:34. |