Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Livets lyse side (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=67)
-   -   I dag er dagen min fantastisk! (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=46617)

LadyLike 05-08-11 08:59

I dag er dagen min fantastisk!

Jeg har ikke gått ned så mye enda, men likevel merker jeg det godt på klærne. I dag tidlig tenkte jeg at jeg kunne prøve å få på meg "referansebuksa" mi. Det er en bukse i str. 42 som jeg ikke har brukt siden før jeg fikk mitt første barn.

Sist slanket jeg meg på lavkalori, jeg startet i oktober 2010 og gikk jeg ned 6kg på 5-6mnd. Da fikk jeg på meg buksa, men jeg følte meg ikke komfortabel til å faktisk gå ut døra med den.

Pga flytting og brudd i rutiner med trening og mat gikk jeg alle kiloene opp igjen, før jeg startet på lavkarbo nå i juni.

Og i dag har jeg på meg buksa på jobb, jeg har gått fra str. 46->42 selv om jeg ikke har gått ned like mange kg! :D

Jeg er sååå glad:visemuskl:heia::heia:

tassa69 05-08-11 09:46

Sv: I dag er dagen min fantastisk!!

Å så deilig, gleder meg til jeg kan skli inn i min referansebukse;-)...godt jobbet:-)))

Antoinette6 05-08-11 09:47

GRATULERER !!!

Det er en så fantastisk følelse ! :love:

LadyLike 05-08-11 10:16

Takk, jeg er kjempe fornøyd!!:D

Lindemor 05-08-11 10:45

Herlig, herlig, herlig! Gratulerer så mye!

Nyt den gode følelsen! Jeg ser sikker på at du er kjempeflott med den buksen på. :)

LadyLike 05-08-11 12:49

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Lindemor (Innlegg 1174219)
Herlig, herlig, herlig! Gratulerer så mye!

Nyt den gode følelsen! Jeg ser sikker på at du er kjempeflott med den buksen på. :)

:blomster:

takk du er snill!!

lucifine 05-08-11 13:23

Heeerlig!! Grattis!

Chalos 05-08-11 15:48

Sv: I dag er dagen min fantastisk!

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av LadyLike (Innlegg 1174084)
Jeg har ikke gått ned så mye enda, men likevel merker jeg det godt på klærne. I dag tidlig tenkte jeg at jeg kunne prøve å få på meg "referansebuksa" mi. Det er en bukse i str. 42 som jeg ikke har brukt siden før jeg fikk mitt første barn.

Sist slanket jeg meg på lavkalori, jeg startet i oktober 2010 og gikk jeg ned 6kg på 5-6mnd. Da fikk jeg på meg buksa, men jeg følte meg ikke komfortabel til å faktisk gå ut døra med den.

Pga flytting og brudd i rutiner med trening og mat gikk jeg alle kiloene opp igjen, før jeg startet på lavkarbo nå i juni.

Og i dag har jeg på meg buksa på jobb, jeg har gått fra str. 46->42 selv om jeg ikke har gått ned like mange kg! :D

Jeg er sååå glad:visemuskl:heia::heia:

Så utrulig bra :) Må vere en deilig følelse tenker jeg, stå på vidre :heia::heia: Gleder meg til jeg kan skli ned i ett par av de buksene jeg har i skapet på "lagring" :p

mona80 05-08-11 22:04

så bra da :-) Gratulere :-)

LadyLike 05-08-11 22:28

Takk, dere er snille :)

Jeg er glad for at jeg valgte å skrive ned dette, da kan jeg ta det frem når jeg sutrer over at jeg ikke har gått ned noe i vekt :p:D

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:34.