![]() |
Hvilken nettbutikk
Er begynt på lavkarbo denne uka, men her jeg bor finner jeg ikke sukrin og sånne ting som kan være greit å ha. Så hadde vært fint om noen har tips til nettbutikk hvor jeg kan bestille slike ting fra:D
|
Sv: Hvilken nettbutikk
på iherb.com finner du det meste du trenger på lavkarbodiett :) Lykke til med dietten ! :)
|
allergimat.no og funksjonellmat.no
|
lavkarbohuset.no og lavkarbo-torget.no
Jeg bruker lavkarbohuset, for de har 100 kr i frakt i motsetning til lavkarbo-torget som har 150 kr i frakt, men tror sistnevnte har litt større utvalg? Husker ikke helt, men sjekk ut begge. :) |
Takk, da er det pakke på vei til meg:D
|
|
Det meste finner man vel egentlig på helsekosten og større dagligvarebutikker? Både Sunkost og Life har Sukrin, JBKM får man på Sunkost, og Fiberhusk har de på Ica Maxi. Så mye mer er det vel egentlig ikke man trenger?
|
Men mange små steder, som for eksempel der jeg bodde inntil ganske nylig, er det faktisk ingen større dagligvarebutikker eller helsekostbutikker ;)
|
Sitat:
Hehe, og hva man trenger er vel temmelig individuelt. Er vel strengt tatt ingen som trenger sukrin og fiberhusk o.l. for å overleve, men man kan jo ønske å benytte seg av det likevel;) |
http://www.funksjonellmat.no/nettbutikk/ og iherb.com , det er de to nettbutikkene jeg bruker.
|
Sitat:
Njæ, man trenger jo ikke søtning, jbkm osv, men det gjør da utvalget av mat man kan lage litt større ;) |
Sitat:
|
Sitat:
Er glad i å lage mat, og vant til å bake endel, så da synes jeg det er greit med litt som kan gjøre det letter for meg nå i starten. De fleste oppskriftene her og rundt på lavkarboblogger har ofte fibehusk og jbkm. |
Jeg bestiller på www.iherb.com og er veldig fornøyd med de! De har enormt utvalg, og du slipper å betale toll om du bestiller for under 200 nok. Denne uka har de også fri frakt, OG bruker du koden XXXX
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:50. |