![]() |
Celluloss Noen som har erfaringer?
Er det noen som har erfaring med Celluloss fra Herbalife?
Feks i forbindelse med Lavkarbo? |
Sv: Celluloss Noen som har erfaringer?
Går ut i fra at det er denne du mener?
Nå skal man vel ikke dytte i seg jern uten å ha tatt blodprøver først. Man kan faktisk få for mye, særlig om man har et kosthold med mye kjøtt etc i tillegg. Det står også at man skal ta en tbl 3 ganger om dagen. Magnesium er muskelavslappende og søvndyssende og bør således kun tas om kvelden. Har du sjekket ut ketolysetabl? De er laget for ketogent/lavkarbo kosthold! |
Sitat:
http://www.dinherbashop.no/cell-u-lo...-loss-347.html Bruker den i håp om at den vil fjerne cellulittene :o |
Sitat:
Ser du at det står " sammen med et tilstrekkelig daglig inntak av væske" ? Du kan gjøre det billigere for deg selv og bare passe på å få i deg nok væske!;) |
Sitat:
:p |
Sitat:
Om du blir sliten, slapp og får diare, kan det være magnsiumen du skal ta 3 ganger om dagen som er problemet i hvert fall!:eek: *bekymret sykepleier* |
Sitat:
Men er det ikke bra å ta magnesium på en lavkarbokur da? (spør en litt "teit" nybegynner) |
Sitat:
Det virker muskelavslappende og søvndyssende og passer liksom ikke til å ta 3 ganger om dagen. Svimmel og slapp er vanlig på lavkarbo i oppstartfasen, men da hjelper det i hvert fall ikke å ta kosttilskudd osm gjør det enda verre! :eek: |
Sitat:
Kan ikke huske sist jeg hadde det! Vet du hvor mye magnesium en skal ta da? |
Sitat:
Står det på boksen hvor mye det er av hver stoff? |
Sitat:
|
Sitat:
Mine inneholder 300mg pr tablett og jeg pleier å ta 2 hver kveld. Vet ikke om de du har gjør jobben sin om du tar alle om kveld. Inneholder jo så mye annet enn magnesium også! |
Sitat:
|
Pr døgndose. Dvs 3 tabl
Energi 29,1 6,93 kcal Protein 0,09g Karbohydr 1,15g Fett 0,21g Vitamin C 60mg kalsium 300mg Magnesium 150 mg Jern 13,5 mg |
Tar også en multivitamintablett som dagsdose magnesium er 165 mg.
Jeg ser at en skal t a 3 av disse men jeg har bare tatt 1. Så da blir det 165:3 |
Du kan i hvert fall uten problemer ta 300mg ekstra magnsium om kvelden om du merker tendenser til kramper!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:34. |