![]() |
Får ikke tak i kokosmel
Noen som har noen gode tips, hvor jeg kan få tak i det ? De er utsolgt fra leverandør, så helsekosten får det ikke inn på en stund.
Jeg hadde så lyst til å lage noen gode muffins. Har noen lagd gode muffins uten. = Blir jeg takknemlig for oppskrift. Jeg er forøvrig gått over på Lindeberg, så jeg er ikke så streng med karbene. |
Sv: Får ikke tak i kokosmel.
|
Du får det også på www.lavkarbo-torget.no
|
Jeg bestilte i dag fra www.kinsarvik.no
|
Sitat:
|
Jeg kjøpte kokosmel i dag på en innvandrerbutikk.
|
Ehm, eg kjøper kokosmelk i dagligvarebutikk.... er ikkje det vanlig?? :o
Kjøper mi på Spar... :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sjekket utenlandsk butikk? De hadde i Drammen! Den butikken som ligger på andre siden av elven, i nærheten av Dags marked. Der hadde de soyamel også. Finn den raden med alt melet, der lå kokosmel og soyamel helt nederst til høyre.
|
http://www.iherb.com/Bob-s-Red-Mill-...0&rcode=VEV355
Mandelmel kan kjøpes på iHerb.com. De sender fra USA, men de er raske, og akkurat nå har de også fri frakt :) Jeg bestiller masse ting derfra mye billigere enn på helsekosten i Norge. Bestiller du via den linken jeg la ved så får du også 5$ i rabatt :D |
Sitat:
|
kjøp kokos-masse på butikken til sånn 8kr for 250g og så kverner du det bare... funker supert :) (Jeg bruker kjøkkenmaskin og lar det kverne en 5 min tid)
|
Sitat:
|
Sv: Får ikke tak i kokosmel
Tusen takk alle sammen. Jeg skal jammen bestille noe fra Iherb. Så veldig bra ut :)
Fikk faktisk tak i Kokosmel i dag ! Jippi :D Har laget lapper, som ble veldig gode. Noen tips på andre gode oppskrifter med kokosmel? |
Sitat:
Herregud! Må vist sjekke synet! hehe! |
Sv: Får ikke tak i kokosmel
Sitat:
Tips: jeg blandet røren og la alt i en langpanne med epler rullet i sukrin og kanel. Ble en kjempegod eplekake! Steketiden som står i muffinsoppskriften må forlenges noe ;) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:26. |