![]() |
Sukkerfri kakao
Kan man drikke sukkerfri Options-kakao når man går på South Beach?
|
*bringe denne opp igjen*
Er det noen South Beachere her som vet ??? |
den er vel ikke sukkerfri? finner ikke boksen akkurat nå, men hm... tenke...
en kopp i uka kan da umulig skade? bare det ikke blir for mye? |
Joda, den er kunstig søtet aline. I sånne porsjonsposer, to og to. Og den smakte forøvrig PYTON syns jeg. Vet at det er tillatt med usøtet kakao på South Beach, men vet ikke hvordan det er med kunstig søtet ......:p
|
Leser på boksen nå,og på den svenske står det ikke noe om sukker,men på finske derimot,står det oppført sukker i parantes på kakaopulver..Men den er også søtet med aspartame.Jeg synes confecta sin er bedre,men options er ikke så ille hvis en skal ha en kopp og kose seg med en gang i blant,med en fløteskvett i:)
|
Sitat:
:) |
jeg sjekket i butikken idag og både confekta og options hadde 5-6 gram sukker per kopp.
confecta har kommet med en ny en også, 72% kakao, den har nesten ikkeno' sukker . |
Hva med hjemmelaget kakao av kakaopulver, skummetmelk og kunstig søtstoff? Er det fy-fy?
Jeg digger det, og det er jo dødsenkelt å lage! Og et lite tips: ha i ørlittegrann chillipulver! Mmmm. Kardemomme, kanel, ingefær (helst fersk) og muskat er også nydelig. |
Min Confecta boks er søtet med aspartam og tørket stivelsessirup. I tillegg er det tørrmelk og det inneholder jo melkesukker. Melk er heller ikke Fase 1 - mat. Kakaoen inneholder 6 g karbo pr.porsjon, og det er ganske mye. Ikke Fase 1 - mat. Vent i tilfelle til fase 2.
|
Sitat:
Litt forvirra jeg nå :blinke: |
Sv: Sukkerfri kakao
Sitat:
|
Sitat:
Confecta 72% kakao derimot...altfor god...:D |
Hvor kjøper man dette??:P Lyder godt
|
confeckta sin får du på matvare foretninger,er ikke sikkert de
har over alt men på store velasorterte foretninger som mega,ica,obs osv har jeg sett og kjøpt iallefall ;) |
ok mange takk. Syntes det er svert at finne varer her i norge, specielt light produkter..
Er der nogen som vet hvor meget fedt der maks må vere i skære ost og i alle salgs kjøtt? Tenker på kjøtte deig feks |
Sitat:
så får du sikkert svar :) |
mens vi er inne på kakao (:p) toro har kommet med en ny sukkerfri med 6 karber per kopp, søtet med splenda og denne er i motsetning til de andre VELDIG god !!!
|
Sitat:
|
Sitat:
Beste jeg har smakt;) |
Sitat:
|
Sitat:
syns ikke den er søt nok og så er det en eller annen bi smak på den :o men det er mange som liker den og det er bra ;) |
Sitat:
|
Sitat:
Den skal jo blandes i vann. Bruker noen ganger natreen eller splenda i hvis jeg vil ha den søt. ;) |
Sitat:
signerer denne!! |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:59. |