![]() |
Problemer med valg av frakt på iherb!
Jieg har bestilt fra iherb.com flere ganger tidligere. Men nå når jeg er inne så får jeg ikke valgt " international airmail" til bare 4 dollar som jeg har gjort tidligere!! Hva skjer her.. har jeg oversett noe?
Rimeligste alternativ er til 17 doller og noe, og det er jo waaaay for dyrt spør du meg :eek::eek::eek: Noen som kan fortelle meg hva jeg evnt gjør feil?? |
Sv: problemer med valg av frakt på iherb!
For tung vare?
|
Går nok på vekta, ja:)
|
Nei, jeg har ønsker å bestille det samme som sist, samme vekt, pris.
får bare ikke valgt international airmail.. må prøve igjen.. huff, begynner å bli fri for atkins barene mine nå så det haster! :o |
Er ikke noe problem her.
|
Det er noen som har klaga på det vektgreiene før tror jeg, på iherb sin side på facebook. Så, jeg vet egentlig ikke. Fordet om det står 450 gram nøtter så veier den liksom 600 gram, noe som er helt tåpelig.
Se her: http://www.iherb.com/Bob-s-Red-Mill-...53g/12069?at=0 Mandelmel 454 gram, sendes som 670 gram.. |
Sitat:
|
Sist jeg bestilte så kunne jeg ha 2 glass kokossmør, denne gang kun 1 glass. Og det går på innpakningen..
Hva er det du skal bestille? |
Sv: Problemer med valg av frakt på iherb!
Sitat:
|
Jeg fikk bestilt med airmail for 2 uker siden ca, men hvor lang tid tar det egentlig?
Fikk en Mail i dag om at de jobber med raskere og rimeligere frakt, uten at jeg har spurt etter pakken, men de ville gjerne vite når den kom? Og det vil jeg også :) |
Litt utenfor tema, men jeg ville bare fortelle at jeg har bestilt mange pakker fra iherb for over 200 kr og har aldri betalt toll faktisk. Bortsett fra når jeg valgte DHL som fraktmetode. Da kom tollen på nesten 300 kr gitt. I tillegg til frakt.
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:55. |