![]() |
Jeg vet man skal være tålmodig, men ...
1.4 kg siden 29. august er ikke mye å skryte av...:(
Ett eksempel på en meny en dag kan være: Frokost: 1-2 lavkarbobrød med smør, ost og skinke Lunch: Omelett med kremfløte og en halv pakke bacon Mellommåltid: Babybell og spekeskinke og litt rå blomkål Middag: Kyllingfilet med ost inni, kremet saus med kremfløte og rømme i + blomkålmos (med smør og kremfløte) Kveldsmat: Middagsrester Noe her jeg gjør feil..? Får så lite motivasjon når det ikke skjer noenting :/ Hvertfall ikke når jeg ser på resultatene her inne der folk går ned så sinnsykt mye til å begynne med! |
Sv: Jeg vet man skal være tolmodig men..
hvor mange karber får du i deg om dagen?
Syns det virker som litt lite grønnsaker? Tar du vitaminene, drikker du nok vann? Spiser du deg mett? Og spiser du når du er sulten? |
Jøssemeg.. 1.4 kilo på 13 dager? Du har nok altfor høye forventninger til hvor mye du skal gå ned.
|
1.4kg på 2 uker er faktisk mye å skryte av!
Det anbefalte er 0.5 - 1.0kg pr uke for at hode, kropp og hud skal følge med på ferden! Med en snitt på 0.7kg pr uke ligger du jo perfekt an!;) Hvor mye man går ned i begynnelsen er så innmari forskjellig og handler om mange ting. Ikke se på hva andre går ned. Kanskje de hadde mye vann i kroppen, veier mye mer, osv. Du spiser lite grønnsaker, syns jeg, og bacon, ost og spekeskinke holder på vann. Hvor mye væske får du i deg pr dag, da? Mange må opp i mot minst 3 liter før det slipper! |
Dessuten er du ikke av den kjempeovervektige typen i følge BMI`en din, så du bør være mer enn fornøyd med den nedgangen og håpe det fortsetter på den måten:)
|
Bah.. Jeg har vel sett meg blind på de som går ned 5 kg første uka osv. Sambo har det nemlig :p
Den menyen var bare ett eksempel da.. Spiser egentlig masse grønt..:) Vann er jeg heller dårlig på.. MÅ skjerpe meg :mad: Ligger på sånn ca 10-15 karb per dag |
Da skal jeg ta meg i nakkeskinnet og drikke masse vann framover og ikke tenke så fælt på den vekta :)
Takk for svar jenter :) Har bare så inderlig lyst å få tilbake kroppen min at tiden kan ikke gå fort nok! :rodme: |
Går ut i fra at samboer er mann! Verden er nemlig så urettferdig at de alltid går ned mest fortest!:p
Vann er det beste, men all væske er bra, særlig om du spiser mye salt ost, bacon og spekeskinke!;) Du skal ligge PÅ 15 karber. Heller litt over enn under! |
De som går ned veldig mye i førsten går ned veldig mye vann.
|
Ja, han er mann og 30 kg for mye..:p
Da hadde jeg kanskje ikke så mye vann da... Jeg er jo som dere har sagt ikke så veldig overvektig (163 cm og startvekt var 83.3 eller hva det var) Og sånn har jeg vært siden fødselen for snart 5 år siden. Så de kiloene her sitter GODT! |
Så du er sur fordi samboeren din hadde mer vann i kroppen enn deg da dere starta? :confused:
|
Sitat:
Slapp av - du er en av mange som har hengt seg opp i noen av de som har mest fantastisk resultat vektmessig. GANSKE MANGE her inne må jobbe for å gå ned :) |
Sitat:
Sur? Hvor har du det ifra? |
Sitat:
Men jeg har det printa inn å spise ofte og lite.. Men skal jeg bare spise når jeg er sulten da? For da blir det bare lunch og middag på meg..:p |
På ketolyse skal du spise deg passe mett HVER gang du er sulten!!!
Hverken mer eller mindre! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Fordi.. Jeg spiser f.eks middag kl 17. Neste måltid om jeg skal gå etter sult blir da 11-12! Da går jo kroppen i sparemodus og holder på alt av fett for å ikke "sulte". Er det er noe helt annet med ketolyse da? |
Sitat:
Da misforsto du. Jeg er jo ikke sur på grunn av det! Småsjalu er vel heller ordet..:) |
Sitat:
|
Sitat:
Skumlest :flau: |
Hun mener nok ketolyseboka:) Men dette med sparebluss gjelder hverken om du spiser høykarbo, lavkarbo eller hva det måtte være. Forbrenninga skrur seg uansett ikke av bare fordi at kroppen ikke får noe mat på noen timer. Det kan faktisk være en stor fordel. Kroppen trenger ikke mat med mindre den er sulten. Og sulten sier den i fra at den er og da skal du spise:)
|
Sitat:
Er det ikke ketolyse du går på? |
Sitat:
Ja, jeg har en ketolysebok som heter Spis deg slank av Torkil ett eller annet. Men jeg har ærlig talt ikke lest så mye i den.. Jeg burde vel...:P Okei, for det er noe helt annet enn jeg har hørt tidligere.. Jeg som sitter og tvinger i meg frokost fordi jeg tror jeg MÅ... |
Les boka skikkelig, så skjønner du hva det går ut på ;)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:35. |