![]() |
Stevia
Jeg har lett gjennom mange tråder ang. Stevia og bestemt meg for at dette må jeg prøve. Men så var det å få tak i det da. Hvis jeg har forstått det rett så er det ikke lov å selge i Norge, men selvimport fra utlandet er greit?
Har tittet litt på iHerb, men når jeg søker der så får jeg ikke mindre enn 240 treff :rolleyes: Hva i all verden skal jeg velge? Kan noen guide meg i riktig retning mhp produsent? Tenkte å kjøpe en "naturell" i første omgang slik at jeg får prøvd meg fram på å bruken. |
Sv: Stevia
|
|
Jeg kjøpte en pakke med 100 porsjonspakninger à 1 gram. Er helt supre å ha i veska om en skulle trenge noe søtt. Jeg drikker mye te og det er helt genialt.
|
Jeg tror stevia nå er godkjent i norge og vil etter det jeg forstår bli å få tak i fra norske nettbutikker om ikke så veldig lenge.
|
Da var begge deler bestilt, den første dog i litt mindre forpakning. Må prøve meg fram litt før jeg kjøper større boks. Takk for tips og link! ;)
|
Sitat:
|
Jeg bruker denne http://www.iherb.com/NuNaturals-NuSt...98-g/4891?at=0 er veldig fornøyd med den, og fått gode tilbakemeldinger av gjester.
|
Sitat:
|
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:15. |