![]() |
Bacon lukter ekkelt!?
Skulle steke meg litt bacon nå, og etter hvert som det stekte kom det en skikkelig ekkel lukt, som jeg ikke har luktet før, fra baconet!
Kjøttet var friskt og fint, og langt innenfor holdbarhetsdato. Noen som aner hvorfor? |
Sv: Bacon lukter ekkelt!?
Og ikke minst: hva skal jeg nå ha til middag :eek:
|
Har hent meg også et par ganger. KAnskje pakken ikke var helt tett? Du har vel ikke tenkt å spise det...? :p
|
Den virket veldig tett, og det er ikke helt "råttent kjøtt"-lukt.
Nei, urk, har ikke lyst til å spise noe akkurat nå... :p |
hehe... uffda.. er sånn rar lukt... Ikke helt råttent men alldeles feil for bacon :p.
|
Var det urinlukt? Det har jeg merket noen ganger fra bacon, spesielt før i tida da jeg ikke spiste denslags og andre stekte det ...
|
Sitat:
Sitat:
|
Det er 'rånelukt' du har kjent. Grunnen til at jeg ikke er så begeistret for grisekjøtt
|
Sitat:
Og så bacon, da. :( |
Sitat:
Men jeg er enig, er litt skeptisk til svinekjøtt ... selv om det kan være veldig godt! |
Er ikke så ofte en møter på slikt nå for tiden, men gå til butikken og KLAAAAG....evt ring til produsenten så får du erstatning for tort og svie og manglende middag i tillegg :mad: Slikt svineri kan vi jo ikke ha noe av....:p
|
Tji hi, pun intended?
Ja, det er alltid bra å klage når man går glipp av bacon! Skal se hva jeg får gjort med det i morgen (post lavkarbotreffet... :p) |
Æsj, det er så ekkelt. Det skjedde her også idag, men den pakken hadde vært åpen litt for lenge sikkert. Baconet ble brunaktig på farge når jeg stekte det, istedet for rosa. Også luktet det pøkk *spyr ved tanken*
Heldigvis hadde jeg en uåpna pakke, og den var akkurat slik den skulle være! |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:19. |