![]() |
Davinci sirup, uten kalorier
http://www.davincigourmet.com/produc...avored_syrups/
Har noen funnet denne i Norge? Den finnes å kjøpe på ebay, men frakten er jo dyr. |
Sv: Davinci sirup, uten kalorier
Ååååå....vil ha!! ;)
|
De har et par sukkerfrie DaVinci-siruper på Black Cat - kaffe/te-sjappa ved stortorvet i Oslo. :) I tillegg finnes sukkerfrie Monin-siruper på "Alt om bar" som ligger nesten oppå bussholdeplassen Skovveien.
|
Takk, jeg vet hvor du mener.
|
www.netrition.com. jeg regna på det en gang og det var billigere å kjøpe 3 stykker herfra enn å kjøpe de på nettet fra altombar.no
|
Ok, det ble dyrt. Jeg bestilte sukrin / erytrothol (trolig feil skrevet) fra iherb istedet jeg. Ihvertfall foreløpig. Lønner seg i forhold til å kjøpe i butikk i Norge.
|
Har DaVinchi-sirupen og sukrin ikke karbohydrater i seg?
|
Nei, men det finnes davinci siruper som har det, så du må bruke en sukkerfri variant.
|
Jeg bestilte en flaske fra netrition.com, tror den flaska kosta rundt 100 kr. Har brukt den i kjeks og kaffe og smaker veldig godt =)
Men jeg er veldig skuffet over konsistensen, den er jo flytende som vann. Føler meg litt *lurt*, for mistenker at det hovedsaklig består av vann, søtning (splenda) og aroma, så det må jo finnes greiere måter å få dette på, for dette ble dyrt vann med aroma i! |
Det er nok det, så om man får tak i sukralose fritt for det splenda er tilsatt kan man blande det med vann selv til mye rimeligere pris.
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:51. |