![]() |
Linjemannen før/etter
2 Vedlegg
Legger inn før og etter bilder jeg også.
:) |
Sv: Linjemannen før/etter
Wow :heia:
Det var virkelig forskjell :D Grattis :heia: |
Wow!!
|
! Kjempejobb!
|
Strålende! :heia:
|
Veldig bra :)
|
Wow! :heia: Grattis!
|
Du har jammen blitt brunere også :-) Kan du dele den oppskriften?:p
|
:_plystre:Det var jammen meg stor forskjell, ja!
|
Wow!! Du passer til navnet ditt, linjemannen:D
|
Fantastisk :D :heia:
|
Stilig! :D
|
Tusen takk for veldig oppmuntrende tilbakemeldinger!
Lover nye bilder om jeg lykkes i å lokke frem sixpacken etterhvert. :):):) |
Æh, er det lov å si at du er fabelaktig uten sixpacken??? Jeg er ikke så glad i sixpacker jeg.. :o
|
Jo, takk for det!
:o Det er ikke så viktig med sixpack, men nå var jeg jo så godt i gang og jeg har ikke sett den på 25 år, så et gjensyn hadde vært litt stas. :) |
Sjå der ja :D Gratulerer med supert resultat :heia:
|
Flott! :heia:
|
Wow for en kjempe forskjell :)
|
Bruker denne tråden til å stille et spørsmål.
På tirsdag har jeg tenkt å få tatt en inbody720 analyse. Noen som har vært borti noe slikt før? Det virker jo å være en veldig presis og interessant analyse. |
Sitat:
Jeg vil anbefale at du bruker resultatene over tid som sammenlikning for å se framgang :) Apparatet sender strøm gjennom kroppen din og måler motstand og beregner deretter et uttall av ting basert på resultatet. Som elektroingeniør vil jeg bare si at det er greit og være klar over at det kan være en del feilfaktorer som kan påvirke resultatet ditt, slik som fukt i hånd og fot under måling og vanninnhold i kroppen når du måler - siden disse vil påvirke motstanden i kroppen. :) |
Wooow ;) Grattis :)
|
Sitat:
Jeg har lest om denne, men aldri prøvd. Jeg antar at det vil være grunner til å ta det meste her i livet med en klype salt - så også med denne maskinene tryllerier. Men det blir som å gå til tannlegen etter å ha vært veldig flink å pusse tennene over lengre tid. Tror jeg skal sette opp en sånn weight loss ticker med utgangspunkt i hva jeg får som resultat. :) |
Tusen takk for oppmuntrende kommentarer!!!
Det er veldig kjekt å få! :) |
Oj, det må jeg si! Godt jobba! :)
|
Sitat:
Vekt - 93,5 kg. Fettprosent - 13,9% Viceralfett område - 76,2 cm3 Helsescore - 98 poeng. Det mest interessante for min del var viceralfett område. Det er dette som er det heleskadelige fettet som lagres rundt organene i buken. Alt over 100cm3 er ugunstig. Min måling var meget bra. Lå i normal området, men bedre enn alders-meridian. Fettprosenten bør ligge mellom 10 og 20 %. Når jeg måles til 13,9 så er det en score som er veldig bra. Skal sixpacken helt frem i dagen, så må jeg ned mot og kanskje under 10%. Vekten er høy - indikerer en BMI på 27,9 - men det skyldes muskler! Høy muskelmasse i hele kroppen - godt over normalområdet. Muskelmassen er godt balansert mellom over og underkropp. Helsescore på 98 poeng forteller at jeg ikke bør gå ned i vekt, med mindre det er av "idrettslige" hensyn - for å bli sterkere, øke cardiovaskulær kapasitet eller fordi jeg setter meg andre konkrete mål som skal oppnås. Alt i alt var det - etter hva jeg ble fortalt - en av de beste testene de hadde tatt! http://www.kaarethai.com/images/smiles/icon_smile.gif Så da trekker jeg meg stille og rolig tilbake til sofaen, finner frem chipsskålen, heller coca cola i glasset og takker for denne gang! (Og de som sier jeg bør ta slike tester med en klype salt, de kan bare gå å legge seg.) :) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 21:55. |