![]() |
Tv-serier om slanking og overvekt
For meg er det veldig motiverende å se tv-serier og dokumentarer om slanking og overvekt. Jeg tror det har mye med at jeg føler meg så alene med min overvekt, venner og familie er alle normalvektige. Det er godt å se at jeg ikke er alene :p
Anyway.. Har dere noen serier å anbefalle? :) I det siste har jeg sett "I used to be fat" og "The biggest Loser" |
Sv: Tv-serier om slanking og overvekt
Jeg liker også å se på noen av disse seriene. Men for min del er det først og fremst fordi jeg blir så rørt av å se hvordan disse menneskene forandrer seg. Og gleden og stoltheten som etterhvert lyser ut av øynene på dem. Livet mitt har også endret seg masse etter at jeg har gått ned i vekt, og jeg kan kjenne meg igjen i den menneskelige forandringen :smile:
|
Jeg er blodfan av biggest loser. Har nettopp sett ferdig sesong 11 på type ei uke. (er syk da, så har en unnskyldning:p) Kommer egentlig ikke på noen flere bra serier enn Biggest loser og I used to be fat.. Finnes mange halvveisserier om emnet.
Bl.a en som heter Celebrity fit club. Så noen episoder av den, men ble ikke akkurat hekta. Også har du jo Supersize vs superskinny. Blir ikke helt samma opplegget, men. Også finnes det en som heter Diet tribe som jeg tror er OK, men har ikke sett den. |
Jo! Anna Anka hadde en serie her for litt siden. Hvis du orker henne, så er den ganske grei. Slanker en person pr program da.
Også går det en serie på Bliss hver dag rundt klokka 19 som heter X-weighted. Der slankes hele familier. Men.. Den er ganske dårlig, for det er ingen som lykkes:p |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Nei, fysj og fysj.
"Losing it" med Jillian Michaels også forresten! Her ruller det på med serier:p |
Sitat:
Jeg noterer ned alt som kommer. :smile: Alltid greit å ha noen serier å se på. Men Anna Anka tror jeg faktisk ikke at jeg holder ut... :o |
Nei, hun er ganske seg selv i den serien:p
Shedding for the Wedding er det noe som heter. Ikke sett. |
Huge. Amerikansk dramaserie om ungdommer på fatcamp. Den faller sikkert ikke i smak hos alle, men den hadde noen ålreite stunder.
|
Sitat:
|
Du har jo de der "du er hva du spiser" med Gillian Mckeith. Ho hadde jo flere serier. Likte de jeg ;)
|
Sitat:
Jeg likte de ikke! Ser man bort fra at Gillian er så anti-lavkarbo som det går an å bli, så syns jeg heller ikke noe om algeshakene hennes og tangsuppene osv. Nøkkelen til suksess ligger nettopp i åspise mat man liker. |
Sitat:
|
Sitat:
|
The Biggest Loser :) det går vel på tv og. tvnorge eller noe slikt. har egentlig aldri sett mer enn en halv episode histen og pisten, men det er bra :)
|
Sitat:
|
Og så finnes det en amerikansk serie der deltakerne skal danse seg ned i vekt, aner ikke hva den heter da. :o
|
Sitat:
Dance Your Ass Off tror jeg den heter.. :rolleyes: |
Hvis man ønsker noe mer seriøst om kosthold og hvorfor vi spiser det vi gjør anbefales den svenske serien Landet Brunsås.
|
Sitat:
|
Det var en new zealandsk serie som het downsize me for en del år siden. Aner ikke om det ligger på youtube
|
Re: Tv-serier om slanking og overvekt
er absolutt hekta på The Biggest Loser..
|
Her var det en del gode forslag! Desverre var det vanskelig å finne torrents. Jeg anbefaller alle å se "I used to be fat" :D
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:41. |