![]() |
I dag
driter jeg i at jeg står konstant stille, og tror jeg heller prøver meg på browniesen fra Sukkerfriboka, og pisker krem til:D:D:D
|
Sv: I dag
Sitat:
|
Akkurat det synes jeg du skal gjøre! Det å kunne kose seg innimellom er så utrolig viktig, så får heller vekt være vekt innimellom!
|
Sitat:
|
Sitat:
|
hörtes deilig ut, eg vil og ha noe godt, har riskrem i kjøleskapet, håper jeg ikke faller for fristelsen i dag som jeg gjorde i går :(
|
Sitat:
Hovedinnlegger trenger heller litt støtte og MEDLIDENHET da vektgangen har vært laber i det siste. |
Sitat:
Dette er jo en sånn tråd hvor man kan diskutere absolutt alt så lenge det handler om i dag, herlig fritt for moderering. Har en par stk 200 grams sjokoladeplater i kjøleskapet. De røres ikke, bare ligger der for å gi meg motivasjon til å holde ut. Andre som bruker samme type motivasjon? |
Sitat:
|
Høres deilig ut, gi tilbakemelding på resultatet da!
|
Sitat:
|
Meningen var at, nå har jeg sutra og vært frustrert over vekta så lenge, at nå har jeg begynt å ikke være så manisk lengre, og heller nyte livet litt, istedetfor å stresse og deppe over manglende vektnedgang:D
Ikke noe værre, eller mer mystisk enn det;) |
Det er så godt at noen av dere skjønte det:p:p:p
Men har endelig innsett at livet er kos selv om det er mye en ikke kan spise.Jeg må innrømme at jeg har stressa og ikke sett mulighetene en har med lavkarbo:D Og stor klem og kos til Nerthus, som har fått meg til å sette bort vekta:D |
Sitat:
|
Sitat:
Dette er glad tråd:D |
Sitat:
Men dette er jo bra. Det du sier er jo at vekta og veing gjorde deg stresset, og et stresset hode gir en stresset binyre og en stresset binyre tar livet ditt til slutt. Dog tror jeg mange er svært uenige med deg mht vekt, veiing daglig, flere ganger daglig, eller ukentlig om at de ikke lar seg stresse....thats my point. Vi får vel satse på at de har såpass selvinnsikt og selvkontroll at det er de som kontrollerer vekten og ikke omvendt :p |
Sitat:
En diskurs er bra, det er nemlig forskjellige syn på ting. Noe som skaper fruktbarhet og nyanse. En krangel er også bra, den lufter ut. En krangel oppfattes av flere som fiendtlig, men det er ikke tilfelle så fremt man klarer holde den på et greit saklig nivå. Små avvik aksepteres, det er menneskelig. En glad tråd? Ja er ikke alle tråder glade? |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
:) |