Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Trening (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=25)
-   -   RYP tech nutrition (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=49423)

Cherry 18-11-11 11:28

RYP tech nutrition
 
Tenkte å kanskje begynne med RYP når jeg begynner å trene igjen om noen uker. Noen som har gode erfaringer med ryp maks fettforbrenning, råd eller tips? Er det virkelig ett så fantastisk program som ryktene sier?

Jeg syns det er lite beinøvelser i programmet, det er min eneste motsigelse. Jeg ønsker meg nemlig sånn skikkelig sambaræv og det tror jeg ikke man får med 3x3x10 reps knebøy i uka:p

Kan man kombinere ryp med flere beinøvelser? Med annen kondisjonstrening i tillegg til 4x4?

Hva er fordelene og ulempene?

nellie 18-11-11 11:41

Sv: RYP tech nutrition
 
Jeg var i fullgang med RYP da jeg skada skuldern min. Greit det! Tror jeg likte det ganske godt. Jeg kombinerte det med endel andre øvelser.. Kjørte både markløft (:love:) sumomark, sumobøy, utfall, leg extentions, nedtrekk +++++ i tillegg. Men ikke alt på en økt da. Fokuserte liksom ekstra på visse muskelgrupper på visse dager. Tror det var sånn ca ekstra rumpe på mandag, armer/rygg på onsdag og bein på fredag.

Du får nok ganske fin ræv med knebøy hvis du gjør dem som du skal:p "Ass to the grass." Er jo så mange (inkludert meg) som står der og er fornøyd med 90 graders vinkelen sin. Men sånn skal det jo ikke være.. Ellers så kan du vel adde noen bulgarske utfall f.eks.

Fordeler: Hmmm. Det er ikke så himla mye avanserte greier, det er kjekt å få forespeilet hvordan progresjonen skal se ut.

Ulemper: Har man kjørt på masse avanserte treningsprogram før og trives med det, så er det kanskje ikke så ille spennende. RYP er liksom litt mer sånn nybegynner, synes JEG.

nellie 18-11-11 11:46

Sv: RYP tech nutrition
 
Kjørte også Glute bridge for rumpa..

Ekstra kardio er det vel bare til å slå til med!:)

Cherry 18-11-11 11:46

Sv: RYP tech nutrition
 
Men hadde du noen effekt ut av det?

Høres nemlig ille kjedelig ut å kjøre det samme...tre ganger i uken i 6 uker:p

Prøvde på RYpen for 5-6-7 år siden og 50 kg siden, men da var jeg ikke vant med trening:p

nellie 18-11-11 11:48

Sv: RYP tech nutrition
 
Jeg fikk bare holdt på med det i to uker før jeg tryna:p

Bootybuilding æ? Der er det mye variasjon. Koster penger da..

Cherry 18-11-11 11:51

Sv: RYP tech nutrition
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av nellie (Innlegg 1252833)
Jeg fikk bare holdt på med det i to uker før jeg tryna:p

Bootybuilding æ? Der er det mye variasjon. Koster penger da..

Bootybuilding.no ...DEN var ny for meg:D

"skill lag med Frk. Ellipse"

Jeg liker frøken ellipse jeg:cool:

nellie 18-11-11 11:53

Sv: RYP tech nutrition
 
De er voldsomt fiendtlige ovenfor kardio disse treningsfolka.. Jajja. Dem om det. Liker ho ellipse jeg også.

Bootybuilding skal være veeeeldig bra altså. Også som sagt er det endel variasjon. Hvertfall forskjellige økter hele uka igjennom. Også avanserer man til neste nivå osv.

Såpass avansert at jeg kjøpte del 1, men orket ikke sette meg ned og lære alle øvelsene osv, så har ikke gjort noe med det:p Og nå kan jeg jo ikke uansett.

Cherry 18-11-11 11:55

Sv: RYP tech nutrition
 
Førsteinntrykket etter å ha sørfa i 3 minutter på det, er at det virker VOLDSOMT kommersielt. Masse flotte bøker og en blodpris uten like...

nellie 18-11-11 11:56

Sv: RYP tech nutrition
 
Bøkene kan du droppe.. Trenger bare treningsprogrammet. Også går det ann å kjøpe et nivå av gangen, så man slipper kaste bort pengene på heeeele pakka også faller det ikke i smak.

nellie 18-11-11 11:57

Sv: RYP tech nutrition
 
Nei, fy faen, så dyrt det har blitt æ!:eek: 500 kroner?? Tror jeg betalte type 300 for endel måneder siden.

Thea1980 18-11-11 12:12

Sv: RYP tech nutrition
 
Glem pakken - og last ned programmet gratis;-) Det er i programmet den store effekten ligger uansett. Og produktene passer vel neppe inn i et lavkarbokosthold...

Programmene er gode og dokumenterte, de er utviklet av bl.a. professorer i medisin og benytter forskningsresultater og ikke bare synsing fra en eller annen med mer eller mindre erfaring.

Cherry 18-11-11 12:17

Sv: RYP tech nutrition
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Thea1980 (Innlegg 1252845)
Glem pakken - og last ned programmet gratis;-) Det er i programmet den store effekten ligger uansett. Og produktene passer vel neppe inn i et lavkarbokosthold...

Programmene er gode og dokumenterte, de er utviklet av bl.a. professorer i medisin og benytter forskningsresultater og ikke bare synsing fra en eller annen med mer eller mindre erfaring.

Snakker du om ryp eller bootybuilding?

Aline 18-11-11 12:19

Sv: RYP tech nutrition
 
Jeg likte ryp godt! Jeg har vel aldri fullført et helt program :o men det er ikke programmet sin skyld!

Jeg likte veldig godt å få vite klart hvor mye vekter jeg skulle legge på hver gang, jeg slapp å ta den avgjørelsen selv, og jammen meg viste det seg at jeg klarte å ta mer enn jeg ville gjettet selv.

Jeg hadde veldig gode resultater når jeg ryp'et på lavkarbo!
Og jeg likte at det ikke tok så lang tid.....


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:53.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no