![]() |
Koteletter og ovnsbakte grønnsaker (bilde)
Du trenger: Koteletter
Gulrøtter Minimais Squash Hvitløk Chili Rødløk Sjampinjong 1 boks hakkede tomater Salt, pepper og annet krydder (jeg brukte koriander og basilikum) Forvarm ovnen til 200 grader. Kutt grønnsakene i passe store biter, og legg disse i en ildfast form. Ha over litt olje og krydder du liker. Sett disse i ovnen i cirka 20 minutter. Stek kotelettene raskt i en varm stekepanne, cirka 1,5 minutt på hver side. Salte og pepre. Når grønnsakene har stått i 20 minutter, ta de ut av ovnen, hell over boksen med hakkede tomater, og legg kotelettene oppi. Stek videre i 20 minutter til. http://3.bp.blogspot.com/-v9xDjMC3ab...0/IMG_6859.JPG |
Sv: Koteletter og ovnsbakte grønnsaker (bilde)
Åhhh, elsker alt-i-et-middager!:sikle:
Og trengte et godt forslag til middag på Gubbens bursdag! Takk!:D |
Sitat:
|
Nam nam, dette blir dagens middag her i det sure og kalde høstregnet men hiver litt blomkål opppi og siden jeg har noen jeg må få brukt :)
Blir spennende :) Så veldig godt ut iallefall :) |
:sikle: dette så knall godt ut :)skal testes en dag ja:)
|
Hmm ble veldig godt og da meiner jeg veldig godt, herlighet kor mange gode smaker :)
Jeg hadde oppi, sopp, mini mais, rødløk, hvitløk, chili, gulerøtter, blomkål (brukte blomkål i stedenfor squas da jeg ikke er så veldig glad i de) Brukte to bokser med hakkede tomater med basilikum og organo og når koteletter kom i ovnen tok jeg bacon på toppen :) men neste gang blir det kun en boks tomater. Veldig godt og mannen ble jublende glad når der akkurat var nok til hans lunsj på jobb imorgen :) Denne blir laget flere ganger :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 10:36. |