![]() |
Ketose og vekt
Nå har jeg ikke gått ned i vekt på en stund, fortsatt 10 å ta av. Er i ketose men vekta rokker seg ikke. Noen som har erfaringer?
|
Sv: :( Ketose og vekt
Ja da, det kan stå bomstille sjøl om en er i ketose. Bare hold ut.:)
|
Hvor lenge er "en stund"?
|
3-4uker og jeg begynner å miste motivasjonen.. Erfaringer/tips mottas med stor takk :)
|
Trykk på tickeren min så ser du at det står i ro en stund for så å løsne. Nå derimot beveger det seg nedover igjen.
Mitt tips er å holde ut så kommer gevinsten. |
Sitat:
Det kommer an på hva man spiser. Legg ut et par typiske dagsmenyer, med allt du spiser og drikker. Kanskje det ligger noe der? :) |
Sitat:
Lunsj: som frokost Evt en Atkinsbar ved dårlig tid Middag:grønnsaksgrateng (blomkål og brokkoli). Laks i pakke med grønt . Kyllingvinger o.l Gjerne en skive lavkarbobrød i løpet av dagen (20 gram) Snacks: kan være Hasseln baconcrisp o.l MASSE VANN |
Sitat:
For min del er nok grønnsaker viktig. Atkinsbarer har jeg aldri smakt, men vet at det er vektbrems for mange, pga søtstoff. Baconcrisp er salt, og kan binde vann i kroppen. Hvor mange karber skal du ligge på om dagen da? Hvor mange av karbene dine kommer fra grønnsaker? Spiser du nok fett? |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:58. |