![]() |
Ingen vektoppgang julen 2011!
Tenk hvor godt det hadde vært å slippe den sure følelsen av å ha lagt på seg i julen!
Julen 2011 skal bli den første julen på mange år hvor jeg faktisk ikke skal gå opp i vekt. Hvem er med meg?:D Vekt i dag: 69.6 Neste veiedag for min del blir 2. januar |
Sv: Ingen vektoppgang julen 2011!
Jeg er med!!! :D
Vekt nå 84,5 (mangler 300 gr for å ta igjen tickeren etter julebordet :p ) |
Vekta mi varierer mellom 69-71 hele tiden og tar ikke min død pga det. Ser ikke noe forskjell uansett og det kan være ren "møkk", vann, store treningsdoser osv.
Er pr idag 69-70kg, så hvis jeg ila jula ikke går opp en kilo eller 2 betyr det at jeg har antakelig spist for lite, eller bare trent godt :) Jula er til for å kose seg og slappe av synes jeg, så dette blir jeg gjerne med på. Bmi pr idag er 23,9 og jeg omtales som veltrent Skal veie meg lørdag 31 des, må jeg veie meg 1-2 januar så blir det feil siden jeg har tenkt å drikke maaaange liter vin, øl og konjakk nyttårsaften |
Så bra dere er med!
I julen skal man kose seg ja, men det trenger ikke gå over stokk og stein. Derfor er det et fint mål å holde vekten:) |
Sitat:
|
Sitat:
2 ribbestykker, litt kålrabistappe, hjemmelaget rødkål og jeg er stappa. Orker ikke tanken på godterier etterpå da..... Men vi må jo ha det stående fremme pga gjester og unger osv. De er jo ikke på lavkarbo og må nesten få litt av det normale godteriet også. Det hjemmelagede holder vi for oss selv siden det er så veldig mye jobb med å lage det..... Sikkert litt ego det, men lavkarbo godt for oss som trenger det, og annet godt for de som IKKE er på lavkarbo er min filosofi i huset. :) |
Sitat:
Det å veie seg 2 dager etter en slik kule, kan sikkert gå bra det, tror ikke jeg går opp så mye mer enn en kilo eller 2 uansett og det er normalen for meg ser det ut til. Derfor, 31. januar er veiedagen :) Neste veiedag blir da uka etterpå, den 7. januar :D |
For min del blir det motsatt. Alkoholen dehydrerer kroppen, så jeg veier minst en kilo under realiteten dagen derpå.
|
Her slenger jeg meg på. Vekta varierer mellom 75-76 for tiden, så målet er å holde seg på 76, helst under. Veiedag fredager (30/12, 6/1), men klarer ikke holde meg unna for tiden.
|
Jeg er med, og holder meg til onsdager som er fast veiedag.
|
Jeg er med,har ingen planer om og gå opp i vekt i julen:)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Eg er med :)
Vege i dag 65 kilo, og reknar med at det er vekta i januar også - vekta har vore stabil sida mai i år :) Og eg har tenkt å kose meg, har masse lavkarbogodis på lur :D |
Re: Ingen vektoppgang julen 2011!
Skriver meg opp her jeg også :)
Vekt per nå er 53.3, satser på å ikke gå opp mer enn et par hundre gram over jula iallefall. |
Jeg henger meg også på. Ser ut som om jeg er tyngst i klassa:eek:
Men det gjør ingen verdensting for jeg har bestemt meg for å gå NED i julen hihi. Vekten min i dag er 97,3. Veiedag er mandag og det vil jeg fortsette med. Ønsker alle lykke lykke til. Kos dere masse i julen:p 19.12.2011 97,3 kg |
Sitat:
|
Jeg er med:) Har laget masse lavkarbosnadder som jeg vil ha mest mulig for meg selv. Synes vi har lov til å være litt ego, ettersom alle andre kan spise hva de vil av godteri, kaker og god mat. Tar en "julepause" fra ED, med mål om å vedlikeholde vekten gjennom jula, og deretter fortsette for fullt etter jul.
Lykke til, alle sammen:) |
Jeg er med:) Skal absolutt ikke opp denne jula. Veier meg 23/12 og igjen 3/1.
|
Sitat:
Og ja - jeg har som mål å holde meg stabil gjennom jul og nyttår. Kjenner det verker litt å skrive det for vet det kommer utfordringer, men fy så kjedelig å gå et steg frem for så å ta to tilbake i løpet av kort tid.. Veier for tiden alt mulig på 58-tallet. Sånn - nå har jeg visst forpliktet meg..:o Kjenner jeg skal jobbe litt med motivasjon her. ;) Og det er bra! Bevisstgjøring trenger jeg. |
Jeg er med! Ingen overspising denne julen. Kanskje jeg klarer å gå litt NED i vekt? :D 78 kg nå, ny veiing etter nyttår.
|
Sitat:
|
Tja, etter å sprukket på en boks pepperkaker i går føler jeg meg ikke så sikker på dette :o
Jeg kan jo gi det et forsøk? Må veie meg i morgen så jeg finner startvekten. |
Sitat:
|
Sitat:
Det pinlige er vel at jeg egentlig ikke liker pepperkaker, det var nok bare i går det var strålende godt. Jeg skal lage bounty i dag så da har jeg til jula. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:46. |