![]() |
Om potetprester og kornpredikanter
Sitat:
Jeg synes Pål Jåbekk sier det bra: Sitat:
En ting er at lavkarbomotstandere utelater evolusjonsbiologi fra argumentene sine. Jeg skal ikke beskylde dem for å være skap-kreasjonister, men de kan bare ikke ha forstått hva evolusjonsbiologi er: Det er ikke et argument, det er en overgripende overbygging innen vitenskapen som er støttet av enorme mengder funn, fakta, forskning gjennom lang tid. Det er ikke noe som kan feies under teppet mens man påstår at man MÅ ha både korn og potet, for det spiste bestemora di og det inneholder viktige næringsstoffer. Såeh. En ting er at svart/hvite framstillinger er å forvente i tabloide media, men jeg savner allikevel at lavkarbomotstandere klarer å ta skikkelig vitenskap på alvor. |
Sv: Om potetprester og kornpredikanter
Her er vi allerede i gang med å kommentere :D
http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=50287 |
Sitat:
|
Aha. My mistake :rodme:
|
Vel der er jo litt såkalt "hallelujastemning" blant lavkarbere som blir frisk fra det ene og det andre ;)
Syntes det var veldig synd at han sa det der, for det viser at han dessverre tror de fleste lavkarbere spiser som tabloidene preker... Og i utgangspunktet virket både han og faren som særs smarte mennesker. Som jeg skriver til å begynne med. Det er vel denne hallelujastemningen som gjør at noen velger å sammenligne det med relgion. En sekt er kanskje mer passende? |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:40. |