![]() |
Tips-tråden
Hei. Tenkte det ville være kuult å ha et sted å poste tips som er gode å ha med på lavkabovegen, jeg, når man finner ut noe nytt man vil dele.
Jeg begynner med en liten ting. Om man vil bruke melk eller fløte er det minst karbo i de laktosefrie variantene av disse.http://www.tine.no/produkter/melk/me...sefri-lettmelk |
Sv: Tips-tråden
Sitat:
|
Inne i arkaden senter, nederst i karl johan er det en stor butikk med alt mulig til svært lav pris. Der, ikke langt fra kassa, er det urter, krydder etc til 10 kr posen. Jeg kjøpte nypepulver til ti kr som koster mye, mye mer andre steder. Og timian osv. Notatblokker med penn til 10 kr, jesus og maria-lysestaker til 5 kr stk. Gå og se!
|
Ikke kjøp walden farms karamell dip på iherb. Den smaker fælt, kvalmende.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Uffda! En på vei hit også :o
|
Sitat:
|
Mange som elsker de dippene da.:)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Kom tilfeldigvis over dette produktet i søk etter noe helt annet. Noe for de med lavt stoffskifte? Skal visst ifølge brukerne øke energien og føre til vekttap.http://www.iherb.com/TPCS-Iosol-Form...0-ml/4785?at=0
Verdt en titt kanskje? |
Vaniljepulver er dyrt. Men på ebay får du mye for pengene. Den lille jeg fikk tak i i Norge på Jacobs var det bare 10 gram i, på ebay får man 28g, 56g og 70 g.
|
Når Rema har disse kampanjene sine, er det greit å sjekke ut ferdigsuppene deres, for oss som stadig er på farten. Under den nå meksikanske kampanjen har de meksikansk tomatsuppe med 4 karber pr 100 gram :)
|
For de som bor i Oslo; Det kan være ganske lønnsomt å handle inn grønnsaker på innvandrersjappe på f.eks Grünerløkka. Jeg og samboer pleier å ta en liten harrytur dit én gang i uken for å handle inn litt ekstra. :P Vi finner mye spennende og eksotiske matvarer.
Husker spesielt den ene gangen hvor vi fikk en del grønt m.m. til 150 kr! Begge fikk nesten bakoversveis, for alt vi handlet, ville i hvert fall kommet på minst 250 + på Kiwi her på Frogner. |
Sitat:
Disse tre pakkene finner jeg: 1 | 2 | 3 |
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Tips: de har fått inn påleggslaks i skiver fra lerøy på rema. De smaker nydelig!! Litt mindre fettinnhold enn vanlig røkelaks. Herlig herlig.
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Sitat:
|