Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Trening (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=25)
-   -   Treningsapplikasjoner (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=50474)

gamlebyen 19-01-12 08:44

Treningsapplikasjoner
 
I disse smarttelefontider (iPhone:mad: eller Android:cool:) er det jo en jungel av applikasjoner for trening der ute. Hvilke bruker du?

Selv bruker jeg HIIT interval trainer, en gratis intervalltimer der du kan lagre ulike programmer, men standarden er tabata.

Jeg bruker også JEFIT, nok en gratisapplikasjon. Den er faktisk veldig omfattende, du kan sette opp egne treningsprogram, du har oversikt over ulike øvelser for de ulike muskelgruppene, men det jeg bruker den mest til, er å føre journal på vekt og mål, og da får jeg en sånn finfin graf.

begge er tilgjengelige i Android Market.

ToreH 19-01-12 10:34

Sv: Treningsapplikasjoner
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av gamlebyen (Innlegg 1285716)
I disse smarttelefontider (iPhone:mad: eller Android:cool:) er det jo en jungel av applikasjoner for trening der ute. Hvilke bruker du?

Selv bruker jeg HIIT interval trainer, en gratis intervalltimer der du kan lagre ulike programmer, men standarden er tabata.

Jeg bruker også JEFIT, nok en gratisapplikasjon. Den er faktisk veldig omfattende, du kan sette opp egne treningsprogram, du har oversikt over ulike øvelser for de ulike muskelgruppene, men det jeg bruker den mest til, er å føre journal på vekt og mål, og da får jeg en sånn finfin graf.

begge er tilgjengelige i Android Market.

Bruker en stoppeklokkesak jeg fant på tlf.
Men det er kanskje ikke hva du lurte på?

Qlio 19-01-12 10:37

Sv: Treningsapplikasjoner
 
Jeg (prøver) å bruke Endomondo hver gang jeg trener. Nå har jeg til og med fått mannen til å sponse meg med pulsbelte (hallo, litt får han yte for å få en motivert frue som ønsker å holde seg i form). På vei til en postkasse nær meg om et par dager (håper jeg).

Og så har jeg Gymboss (til tabata- økter).

ToreH 19-01-12 12:36

Sv: Treningsapplikasjoner
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Qlio (Innlegg 1285822)
Jeg (prøver) å bruke Endomondo hver gang jeg trener. Nå har jeg til og med fått mannen til å sponse meg med pulsbelte (hallo, litt får han yte for å få en motivert frue som ønsker å holde seg i form). På vei til en postkasse nær meg om et par dager (håper jeg).

Og så har jeg Gymboss (til tabata- økter).

Har lest litt på nett om sportstrackere nå. Hva med den som heter "Sportstracker" da? Er en slik sak du kan laste ned fra et sted til din androide telefon. Mange som bruker den og veldig bra tilbakemeldinger på akkurat den saken ser jeg.

Disen 19-01-12 13:21

Sv: Treningsapplikasjoner
 
Jeg bruker RunKeeper, den fungerte bra i dag synes jeg, registrerer antall kilometer, tid tilsammen, tid pr kilometer, gjennomsnittstid og forbrenning.

Tiny<3 20-01-12 22:13

Sv: Treningsapplikasjoner
 
Bruker også run keeper ti joggeturene og synes den er ok. Holder motivasjonen oppe ved at man kan få tilbakemelding hvert 5. Min feks om hvor langt man har jogget og hva gjennomsnittstiden er.

Qlio 21-01-12 11:51

Sv: Treningsapplikasjoner
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av hypah (Innlegg 1285940)
Har lest litt på nett om sportstrackere nå. Hva med den som heter "Sportstracker" da? Er en slik sak du kan laste ned fra et sted til din androide telefon. Mange som bruker den og veldig bra tilbakemeldinger på akkurat den saken ser jeg.

last ned og test. jeg synes Endomondo er bedre enn Runkeeper. Kart, distanser, mellomtider, du kan velge å få peptalk underveis (skrudd av hos meg, dama prater alltid under de beste sangene), tid, gjennomsnittsfart, høydemetere..... Og så bruker mange av vennene mine samme applikasjon så vi "konkurrerer" litt.


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:56.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no