Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Spørsmål og svar (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=129)
-   -   Kjedelig (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=51008)

Newstart 20-02-12 16:09

Kjedelig

Ja i dag syns jeg det er kjedelig. Har så grusomt lyst på masse rart med fløte, sjokoladepudding laget av fløte, saus... ja you name it liksom. Men melkeprodukt og vektnedgang her det går ikke i hop.:mad: Savner liksom noe av den maten der i dag....Eller kanskje ikke alt er mat da men snacks(sjokopudding:påh)....jada på tide å ta seg sammen nå tenker jeg.:rolleyes:

Yrla 20-02-12 16:21

Sv: Kjedelig

Du kan jo lage deg noe snop uten melkeprodukter i, med nøtter, kakao, cocosa, egg, sukrin f.eks.

Newstart 20-02-12 16:30

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Yrla (Innlegg 1304246)
Du kan jo lage deg noe snop uten melkeprodukter i, med nøtter, kakao, cocosa, egg, sukrin f.eks.

Ja det var faktisk ingen dum ide Yrla:)

Bik 20-02-12 16:54

Litt bringebær med fløte og sukrin skader ikke....ikke meg i hvertfall. Har brukt mye fløte disse mnd uten at det har påvirket. Men det er meg da ;)

Ellers er jo "Vivians nøttegodt" nydelig :)

Rin 20-02-12 17:13

Kokosmelk-pannacotta, eggemelk-sjokolademousse? :)

Newstart 20-02-12 19:25

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bik (Innlegg 1304258)
Litt bringebær med fløte og sukrin skader ikke....ikke meg i hvertfall. Har brukt mye fløte disse mnd uten at det har påvirket. Men det er meg da ;)

Dessverre så er det full stans med en gang her. Selv om jeg drikker mye og gjør som jeg alltid gjør så er melkeprodukt nesten gift å regne for meg.:eek:

Men... bringebær å fløte er snadder hehe:p

Newstart 20-02-12 19:27

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Rin (Innlegg 1304266)
Kokosmelk-pannacotta, eggemelk-sjokolademousse? :)

Namnam....:D

elien 20-02-12 19:46

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Bik (Innlegg 1304258)

Å disse nøttene er bare helt fantastike, støtter det:D

Elin

Livsglede 20-02-12 20:55

Stivpisk noen eggehviter og rør så inn proteinpulver med sjokoladesmak, wola........ søtsuget forsvinner og metter litt og:D

Lag deg bountymasse uten fløte og ha denne i fryseboksen klar til å dyppe noen biter i sukkerfri sjokolade.

Eller hva med en smoothie:p

babydoll 20-02-12 21:01

Jeg var sinnsykt snopsjuk nå, men jeg spratt i treningstøyet og gjorde en runde 30 day shred. Nå er alt søtsug borte, så det anbefales :D

langaard 20-02-12 21:30

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av babydoll (Innlegg 1304363)
Jeg var sinnsykt snopsjuk nå, men jeg spratt i treningstøyet og gjorde en runde 30 day shred. Nå er alt søtsug borte, så det anbefales :D

Veldig smart Babydoll! Jeg opplever også at suget forsvinner når jeg trener:_punk:

babydoll 20-02-12 21:42

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av langaard (Innlegg 1304381)
Veldig smart Babydoll! Jeg opplever også at suget forsvinner når jeg trener:_punk:

Ja det blir liksom to i en smekk det :D

langaard 20-02-12 21:46

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av babydoll (Innlegg 1304388)
Ja det blir liksom to i en smekk det :D

Yessss:D

Newstart 20-02-12 23:41

Noen som har laget skumkake-lavkarbo? Hvordan er det med den gelatinen, er den lavkarbo? Aner ikke hva det er laget av. Kanskje jeg må google hehe.
Bruker nesten aldri å lage kake med gelatin. Men kunne tenkt meg å prøvd skumkaken som en lavkarbo variant.

Mariann S 20-02-12 23:48

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Newstart (Innlegg 1304443)
Noen som har laget skumkake-lavkarbo? Hvordan er det med den gelatinen, er den lavkarbo? Aner ikke hva det er laget av. Kanskje jeg må google hehe.
Bruker nesten aldri å lage kake med gelatin. Men kunne tenkt meg å prøvd skumkaken som en lavkarbo variant.

Har ikkje laga skumkake, men gelatin har 0 karber :)

Newstart 21-02-12 13:02

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av Mariann S (Innlegg 1304449)
Har ikkje laga skumkake, men gelatin har 0 karber :)

Da skal jeg prøve den en dag også :D

VSB 21-02-12 13:32

Jeg laget kokosboller og de ble gode i hvert fall. Samme oppskrift, bare fasongen som varierer.

ibsan 27-02-12 11:24

Sitat:

Opprinnelig lagt inn av VSB (Innlegg 1304624)
Jeg laget kokosboller og de ble gode i hvert fall. Samme oppskrift, bare fasongen som varierer.

Har du oppskriften til denne? Hadde vært digg å prøvd ut! :)

Newstart 27-02-12 13:12

Skal prøve meg på skumkake til helga jeg. Da får vi besøk så det er en passende anledning. Så slipper jeg å trykke i meg hele... hvis den blir god da:p.

babydoll 27-02-12 14:04

Jeg lager av og til kakao av kokosmelk også, forøvrig. En boks kokosmelk, kakaopulver etter smak (jeg bruker 2-3 spiseskjeer) og evt. ønsket søtning. Jeg bruker flytende stevia med vaniljesmak, for jeg synes det runder av kokossmaken litt.

siljesfremgang 27-02-12 14:12

Er ikke lett når man får slike lyster... :)
Men her var det jo utrolig mange kjempe gode tips. :D
Skumkake er jo helt nydelig og absolutt lett å lage lavkarbo, og den er jo helt melkefri :D

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:17.