![]() |
Fitocracy - er du med?
|
Sv: Fitocracy - er du med?
Kan du fortelle mer hva det er? Kom bare til innlogging.
|
Sitat:
Fitocracy er i grunn bare en side man logger treninga si, men man får poeng for det. Man avanserer i leveler ettersom man tjener poeng, og man får achievements og slikt. Man kan være med i grupper for å være sosial, noen ganger har gruppene konkurranser. Det høres kanskje litt banalt ut, men jeg blir nå hvertfall inspirert til å trene litt ekstra, det er gøy å få poeng. :p |
Litt som jeg bruker forumet her! Skal gå inn og sjekke opp etter hvert. All motivasjon tas i mot med takk...
|
Sitat:
Hørtes ikke veldig motiverende ut...;) |
Hvem gidder jukse på sånt a?:p
|
Sitat:
|
Sitat:
Sitat:
|
Denne appen er jo helt genial om du mangler litt motivasjon eller ikke vet hva du skal trene :D Jeg blir jo helt manisk på å klare flere og flere quests! Og ikke minst det at jeg lærer meg nye øvelser og presser meg selv lengre enn hva jeg trodde jeg kunne :)
|
Kan jeg få en invite? Jeg trenger litt motivasjon for å komme skikkelig i gang med trening igjen.
|
Sitat:
|
Hørtes gøy ut! Jeg trenger mer motivasjon! Trenger man invite for å bli med?
|
Trenger ikke invite så jeg, men det er jo greit å ha noen venner som man kjenner litt.
|
Funker det bare for iphone? Finner ikke app for android?
|
Sitat:
Trenger ingen invite nei :) Hva kaller du deg? |
Sitat:
|
Laelli: Se prikk:)
|
Ja, jeg registrerte meg for å se hvordan det fungerte. Syntes det var interessant men for mye pes for meg i øyeblikket. Og så finner jeg ut at det ikke går ann å slette profilen. Jeg har skrevet til de for å se om de kan gjøre det manuelt. Bare som info!
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:23. |