![]() |
Har noen et alternativ?
til dette: http://www.google.no/imgres?um=1&hl=...1t:429,r:1,s:0
Jeg er over snittet glad i denne youghurten sammen med diverse frukt...er det noen som har noe ale dette i lavkarboform? |
Sv: Har noen et alternativ?
Tyrkisk/gresk yoghurt med fun light og/eller bær?
|
Hva med å lage en selv, lag puré av honningmelon og pasjonsfrukt og blande i tyrkisk yoghurt, så smak til med litt sukrinmelis/stevia og vaniljepulver:-)
|
Re: Har noen et alternativ?
Naturell eller annen yoghurt søtet med ditt favoritte kunstig søtning og med frukt, bær, ....
Jeg har aldri vert så glad i Yoghurt så jeg bruker seterrømme med innholdet av en vaniljestang og flytende natreen. Til det så spiser jeg idag blåbær, imorgen jordbær madamen har kjøpt, men valnøtter og andre ting er like greit å bruke til og. Jeg sparer på det som er igjen av Vaniljestanga og det koker jeg i fløte og lager vaniljepudding eller gele med vaniljesaus. |
gode forslag her, jeg klarer nok ikke å lage det like godt som den favoritten min, men kan gjøre et forsøk :)
Jeg har aldri sett eller hørt om den tyrkiske yoghurten, hvor kjøper man den og hva smaker den? |
Sitat:
Den smaker naturell yoghurt, er rundere i smaken enn Tines naturelle og passer til nesten alt du vil putte opp i. Vi bruker den masse til smoothies, feks, med egg og bær og litt flytende søtning!:) |
Må bare få slutte meg til de som anbefaler Tyrkisk yoghurt :D
Den kan ikke sammenlignes med vanlig yoghurt naturell, som jo bare smaker surt... Tyrkisk yoghurt er bare helt fantastisk...:p Tilsett bringebær, blåbær eller bjørnebær :) Mye mye bedre enn sukkerbombene til Tine... |
Sv: Re: Har noen et alternativ?
Sitat:
|
Tyrkisk yogurt er godt :pDet spiser jeg med frøblandning..og den har 5,1 karbo pr.100gr.Ikke så verst :D
|
Sitat:
Den tyrkiske er nok ikke helt ideell på introduksjon eller dersom du er på ketolyse, men ok ellers :) Cottage Cheese er også et supert alternativ - den inneholder bare 1,5 g pr 100 g :D |
Gode forslag her :) MEN, kommer uansett til å savne den "min" :P
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:53. |