![]() |
Fun light med Stevia
Yes, jeg vet hva jeg skal handle neste gang jeg er i Sverige. Spent på hvordan det smaker, og jeg håper det kommer til Norge også snart.
http://www.funlight.se/smaker/fun-light-green/ |
Sv: Fun light med Stevia
Yeah! Så det på en blogg her om dagen. Med en gang jeg får penger så går turen over grensa for å kjøpe inn!:D
|
Så flott :heia: *må se å komme meg over grensa snart jeg også*
|
Den må jeg se etter! Jeg er en slik som har problemer med å drikke vannet når vi er på tur, jeg er sær på smaken på vannet og bruker å ha bittelitt funlight i vannet på campingtur. Men bare bittelitt er nok til at jeg blir løs i magen, for jeg drikker jo gjerne 3 liter på en dag.
|
Er stevia sunnere enn Aspartam?
Jeg har ingen ubehag av å drikke litervis med Fun Light |
Sitat:
|
Og jeg var i Sverige i dag, så disse flaskene og skulle kjøpe med meg en liten en av hver for å smake, men glemte det helt når jeg kom så langt som til å handle.:p
Liker Fun light, men blir så sår i halsen av søtstoffene så gledet meg til å prøve med Stevia!:spent: MÅ huske det neste gang, altså!:ja: |
Ja, du Kitt, det med sår hals merker jeg også, spesielt når det er noe som drikkes, som brus og saft ( med aspartam). Men te med stevia har gått helt fint.
|
oh yeah, verden går framover. Nå digger jeg fun!
|
Sitat:
Er en side på facebook hvor man kan dele, og få tilsendt smaksprøver på safta :) https://www.facebook.com/pages/FUN-l...10845135688674 |
Sitat:
|
Sitat:
Ellers kan ikke jeg komme på noen fordeler eller ulemper.. Begge deler er vel i grunn kalorifritt og karbofritt. |
Kjøpte i dag! Synes den var god, jeg. Den var litt svak på smaken, men det gjør ikke noe for min del. Thomas mener den smaker Stevia, men ikke at det utgjorde noe vond smak.. Skal ikke se bort i fra det er et hint av bitter Steviasmak der.. Det er sånt jeg legger merke til etter et par glass.
|
Sitat:
|
Sitat:
Håper Fun light med Stevia kommer i butikkene i Norge etterhvert også, fant det ikke sist vi var i Sverige. (Nordbysenteret, Maxi) |
... og noen liker rett og slett ikke fun light .. *rekker opp hånden*
Men - veldig hyggelig at det kommer alternativer for dere som liker den da. :) |
Sitat:
Det er der andre har kjøpt den, etter som jeg har sett.. Nå har de ihvertfall på Maxi mat på Svinesund. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Er ikke noe glad i Fun light jeg heller. Altfor kunstig smak. Men synes denne var bittelitt svakere på kunstig smak. Fint alternativ for å få lillemor til å drikke litt ekstra da..
|
Vi bruker masse fun light, så skal absolutt prøve ut de!
|
De er dyre da.:) 20 kroner for en halvliter.
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Er tjue kroner så mye, da? Mener å ha kjøpt en iste, mindre enn en halvliter til typ 15 spenn +- for ikke lenge siden. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:49. |