![]() |
Kan melkeprodukter stoppe vektreduseringen?
Har stått bom fast i mange uker, spiser som jeg pleier. Det eneste er at jeg har fått litt dilla på bringebær og krem, spiser da ikke mye og fargen på stixene er fremdeles mørk lilla. Spiser også en del fløtesaus.
|
Sv: Kan melkeprodukter stoppe vektreduseringen?
For noen er det en partystopper.
Jeg spiser også bringebær med fløte. Ikke så mye i gangen, men nesten hver dag. Spiser også mye ost, men drikker ikke melk. Tror du bare må prøve deg fram. |
Re: Kan melkeprodukter stoppe vektreduseringen?
Fløte har mange kalorier per dl, så det kan jo være at du rett og slett får i deg for mange kalorier med den ekstra fløten.
|
Kutt fløten en periode, og se hva som skjer. Hvis det er eneste forandring fra normalen, så er du muligens på rett spor.
|
Sv: Re: Kan melkeprodukter stoppe vektreduseringen?
Sitat:
|
Re: Sv: Re: Kan melkeprodukter stoppe vektreduseringen?
Sitat:
|
Kalorier er en unøyaktig måleenhet basert på hvor lang tid det tar å forbrenne en gjenstand i en ovn. Kroppen er ingen ovn, og vil derfor ikke bruke kalorier på samme måte. Mer her: http://ramblingsofacarnivore.blogspo...airies-in.html
|
Re: Sv: Kan melkeprodukter stoppe vektreduseringen?
Sitat:
|
Får prøve å kutte ned på fløten og trimme litt for å se om jeg da får karret meg under 80 tallet :O)
|
Melkeprodukter gir fort mye energi og for MEG mistenker jeg at det trigger sultfølelse framfor å bli mett av fettet.
|
Sv: Re: Sv: Kan melkeprodukter stoppe vektreduseringen?
Sitat:
|
For min del så stopper melkeprodukter vektnedgangen. Kalorier eller ikke.
Jeg får også voldsomme hudreaksjoner av melk. Det fant jeg ut etter jeg begynte med lavkarbo.:D |
Re: Kan melkeprodukter stoppe vektreduseringen?
Jeg gikk et helt år uten å spise noe melkeprodukter overhode, og jeg merker iallefall ingen forskjell på vektnedgang eller noe som helst annet om jeg spiser melkeprodukter eller ikke. Sikkert veldig individuelt det der.
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:57. |