![]() |
Hurra hurra!
For på akkurat EN uke, har jeg mistet 2 KG.
Så moro det har vært å se tallene synke, å ikke stige! Jeg er glad jeg tok meg selv i nakken før jeg la på meg mer! :D Selv om det står på tickeren jeg skal ned 5 KG, er det første del mål. Jeg veide til å begynne med (altså, sist fredag) 106.9, å veier i dag, 104.9. 22 år, 1.75, og over 100kg? Ikke akseptabelt! Men oi så moro å gå NED i vekt for en gang skyld! Hurra for meg! Skal feire med en dusj, babykos, og salat! |
Sv: Hurra hurra!
:heia:
|
Så moro - gratulerer - og stå på videre :heia:
|
Hva er det jeg sier?? Jeg er ikke 1.75 jeg er 1.78! Herregud da! :confused:
|
:heia: Godt jobbet!!
|
Grattis! :heia:
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg skylder på trene tåka :P |
Ammetåke har du likevell, selv om du ikke fysisk ammer :D Så flott resultat, det er deilig når det går veien. Jeg begynte på ketolyse 7 mars og har gått ned over 15 kg til nå. Det hadde jeg ikke i mine villeste fantasier trodd var mulig! Lykke til videre :)
|
Gratulerer;o))))) :heia:
Det er forresten ikke ammetåke, men BARSELTÅKE.....:D Min amming gikk også skeis, men jeg var fullstendig tustete fordiom... Ingenting oppi hjernen virket som det pleide å gjøre, og enkelte ting er bare fullstendig borte, selv nå etter 5 år:o Get used to it:p Mitt utgangspungt var 99.9 og jeg er 1.79. Nå (10 mnd etter)er jeg nedi 75.8 og er MEGET fornøyd.... Du er der ganske "snart", og iallefall til neste sommer. Men tipper allerede nå på sensommeren i august, så kommer du til å ha det mye bedre med deg selv;o))) |
Gratulerer så mye:D det klarer du:)
|
Sitat:
|
:heia: Flinka!!!!
|
Sitat:
|
Sitat:
Skal teste hvordan det går i morgen :D |
Så hvis jeg bare kommer i gang, så blir jeg litt Duracellkanin? Hm, det frister veldig :)
|
Sitat:
|
:heia: Gratulerer, så herlig! Stå på, lykke til videre!! :)
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:42. |