![]() |
Kan noen anbefale en vaskemaskin?
Jeg må kjøpe ny vaskemaskin, men det er jo så mange å velge mellom...
Har du en god vaskemaskin du vil anbefale? Den må ta 8-9 kg slik at jeg får vaske dobbeldyna... |
Sv: Kan noen anbefale en vaskemaskin?
Kriteriene her i gården er minimum 7 kg, minimum 1400 omdreininger pr min, kortprogram og helst et skylleprogram.
Synes ikke det er så stor forskjell på merkene i dag, så jeg ville gått etter hva jeg var villig til å betale :) (Vi har en Miele og jeg synes ikke den er noe bedre enn den gamle AEG'en) |
Sitat:
Miele, Miele eller Miele. Mulig aeg fungerer, men jeg har hatt Siemens, og det skal jeg aldri mer ha. |
Har hatt to Miele maskiner etter hverandre,første varte 20 år,jeg er super førnøyd .
Sentrifugerer veldig bra,viktig hvis du tørker inne,og har flott ull program . |
og har man smårollinger i hus, må Miele vaskemaskin suppleres med Miele trejulsykkelvaskemaskin
|
Tusen takk for svar alle sammen :) Tenkte på miele selv, men greit å høre med mer erfarne folk ;)
|
Min Miele er ca 11 år nå, og det har aldri vært noe trøbbel med den
|
Har hatt Ariston siden 2003 uten trøbbel. Tar 7,5 kilo, 1600 omdreininger og A+ class på energi. har vasket dyner, filleryer og diverse annet og det går så det suser :p
|
Vi kjøpte også Ariston sist gang, for 6-7 år siden. Kjempemaskin, ikke et feilslag selv om den går minst en gang om dagen. Så den kan trygt anbefales. Mye billigere enn Miele, og veldig god...
|
Jeg spør alltid hvilken maskin de har privat de som jobber i butikken. Og ikke overraskende er svaret alltid Miele. Gjett hva jeg har! :D
|
Selv har jeg en Hotpoint Ariston som jeg er veldig fornøyd med. Vaskemaskin og tørketrommel i ett. Har hatt den i 3,5 år uten problemer.
På jobben har vi en Whirlpool som går 3-4 ganger daglig som det heller ikke har vært problemer med i de 4-5 årene vi har hatt den.. den dyre industrimaskinen vi også har har det derimot vært masse problemer med på bare 2 år..:P |
Har hatt en Bosch i 8 år nå, veldig fornøyd med den, aldri hatt noen problem. Etter det jeg vet så er Bosch og Siemens lagd på samme fabrikk, så det går ut på ett de to merkene.
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:00. |