![]() |
Lavkarbokafé åpnet i Oslo i dag!
Hurra! Low Carb & Coffee åpnet i dag i parkveien. Noen som har vært der enda? Dette må prøves ut snarest :D
Hjemmeside: http://www.lowcarbandcoffee.no/ |
Sv: Lavkarbokafe åpnet i Oslo i dag!
Sitat:
og denne http://lavkarboliv.no/2012/07/31/low...pner-1-august/ http://www.facebook.com/lowcarbandcoffee?filter=3 |
Var innom i dag - 65 kr for et gedigent smørbrød med røykalaks, eggerøre og pesto (måtte fortæres i 3 omganger gitt...) og DEN gode gulrotkaka!!!
Håper de får inn varm-mat etterhvert, feks gode supper eller gryteretter man kan spise fra boks :D |
Ja, den har jeg lyst til å gå innom. Håper den går bra og ikke blir en flopp.
De skulle hatt skjenking der. Da hadde de neste lavkarbotreffene nok blitt lagt dit. ;) |
Det er nok litt i minste laget for å arrangere treff der. :cool: Jeg var også innom i går - ble bare en kaffe på meg og søt-avvenningen min, men neste gang blir det nok en matbit!
|
Dere som har vært der: er det noe særlig utvalg for meg på ketose der?
Og ligger det langt unna Oslo S? Skal ta tog til Oslo og trikk til Ekeberg i dag, lurte på om jeg skal ta lunsj der før vi reiser videre... |
Dette er jo helt i tråd med tiden :) I København er det jo åpnet en paleo-kafé, det skulle bare mangle at ikke vi i Norge fikk noe slikt også! Gleder meg til å sjekke den ut :)
|
Sitat:
|
Jeg er nok litt sånn skamfull skaplavkarber, for jeg tenker at det hadde vært veldig flaut om noen så meg gå inn dit. Og jeg ville aldri tatt med et pappkrus med kaffe i som det stod lowcarb på.
|
Sitat:
|
Naturlig mat og lite karbohydrater er vel omtrent det hippeste som fins om dagen, så jeg ville definitivt ikke vært flau! Heller det enn et krus fra deli de Luca f.eks...
|
Ja, ærrugærn, krus fra Deli de Luca er også helt uaktuelt. Men av andre grunner.
|
Sitat:
|
Heldigvis er det sjelden jeg bekymrer meg om sånt.... :) (Sånn bortsett fra at på McDonalds ser du meg ALDRI)
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Teleslynga, er jo mange andre fristelser enn kaffe på Deli de Luca da. Har kjøpt litt varmmat der f.eks. om jeg har overnattet i nærheten av en sånn sjappe og hatt lyst på noe uten å ha lyst til å spise på restaurant/cafe.. Jeg foretrekker også skikkelig kaffe bare så det er sagt. |
Jeg ble glad når jeg så nyheten, men veldig skuffet da jeg kom inn på cafeen.
En skive med salami og et salatblad på kostet nesten 80 kroner! og det kostet 50 for en liten gulrotmuffin. Alt så veldig godt ut og jeg ville prøve kakene der, men jeg syns det var altfor dyrt! |
uæææ.. 50 kr for en kake? neitakk. da blir det heller en pølse uten brød fra mix...
hadde sånn sær kafe her i byen og. varte knapt et halvt år. kanskje ikke så rart når de skulle ha 20 kr for en bolle.. hjemmelaget javel, men det er like fullt en bolle.. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|