![]() |
Lavkarbo nettbutikker?
Heisann! er det noen nettbutikker med bra utvalg av lavkarbo butikker? Ka anbefaler dere av matvarer? Tar dere vitamin tabbletter?hvilken? Ka bruker dere i erstatning for hvitt mel og sukker? andre meltyper i sauser,supper,bakst osv?
Håper på svar:):) |
Sv: Lavkarbo nettbutikker?
Lavkarbohuset
Lavkarbowebshop Funksjonellmat Sikkert mange fler også, men de husker jeg ikke i farta. Jeg tar multivitamin, omega3 og magnesium (og e-vitamin men av andre årsaker). Bruker ikke mel-erstatninger annet enn i kaker. Jevner saus med ost eller most sellerirot :) |
tusen takk for gode tips:-)
|
iherb.com er billigst og meget brukt av mange med sunt kosthold
|
Lavkarbowebshop har mye godt:)
Elin |
Forstår ikke helt at man får tak i særlig mye ren og naturlig mat i nettbutikker. Trenger man så mye mere enn grønnsaker, fisk, kjøtt, meieriprodukter og annen ordentlig mat?
|
Sitat:
|
Det var det jeg trodde, serru.
|
Proteinfabrikken oppdaterer med stadig med nye varer.
http://www.proteinfabrikken.no/Easy-.../Lavkarbo.aspx |
med "slankebarer med sukker og sirup, yeah yeah!!Ingredienser: Glukose sirup, melke/mjölkprotein, melkesjokolade 16,7 % (sukrose, kakaosmør, helmelk/mjölkpulver, kakaomasse, emulgator (soyalecithin), aroma), invert sukker sirup, oligofructose, soyaprotein, soya olje, mineraler (dikaliumfosfat, trikalsiumfosfat, magnesiumoksid, jernpyrofosfat, sinkoksid, kobbersulfat, mangansulfat, natriumselenitt, kaliumjodid), kakaomasse, aroma, emulgator (soyalecithin), salt, vitaminer (askorbinsyre, nikotinamid, DL-alfa-tokoferylacetat, kalsium-D-pantetonate, riboflavin, pyridoksinhydroklorid, tiaminhydroklorid, retinyl acetate, pteroylmonoglutaminsyre, D-biotin, kolekalsiferol, cyanokobalamin).
|
billigere enn iherb på en del varer er vitacost.com.
|
Sitat:
spisdegslank.no har også lavkarboprodukter. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:12. |