Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Mer enn 30 kg overvekt (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=127)
-   -   Veien til under 100 (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=53121)

stinei 24-09-12 18:49

Veien til under 100
 
Er det flere enn meg som har det som nærmeste mål for tiden?
Jeg startet opp på 116 i mai. Mistenker at jeg har veid enda mer, men hadde ikke turt å bestige vekten på mange år før 10.mai. Så fra 116 har det sakte men sikkert gått ned, og nå er vekten 105. Så nå gleder jeg meg veldig toll å være nede på tosifret tall nå!
Håper å nå det målet til 17.oktober da vi reiser på ferie :-)

Imse 24-09-12 19:22

Sv: Veien til under 100
 
Jeg er 16kg unna tosifret, og det når jeg nok ikke før etter jul. Jeg har som mål å nå tosifret til juni.

milena 24-09-12 21:14

Sv: Veien til under 100
 
Står og heier på dere her!!! En utrolig herlig følelse, og et herlig tall å komme under!

stinei 24-09-12 21:45

Sv: Veien til under 100
 
Så kjekt å se jeg ikke er helt alene. Har sett på de «veien til 90» og «veien til 80» trådene, og så virker det så uendelig lenge dit!
Så :heia: :heia: til deg, Imse!
Og tusen takk, Milena! Er det lenge siden du nådde tosifret?

Putetrekk 24-09-12 22:06

Sv: Veien til under 100
 
Jeg har ennå en stund til jeg ser bare to siffer på vekten, men akkurat det med å se kun to tall er så utrolig motiverende! For meg så virker det ennå så fjernt, men inni meg så har jeg bestemt meg for at jeg skal klare det!

Håper du når målet ditt før du reiser på ferie stinei, jeg heier på deg :D

stinei 24-09-12 22:24

Sv: Veien til under 100
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av WildBird (Innlegg 1386201)
Jeg har ennå en stund til jeg ser bare to siffer på vekten, men akkurat det med å se kun to tall er så utrolig motiverende! For meg så virker det ennå så fjernt, men inni meg så har jeg bestemt meg for at jeg skal klare det!

Håper du når målet ditt før du reiser på ferie stinei, jeg heier på deg :D

Heier på deg også, WildBird! :heia:

milena 24-09-12 22:24

Sv: Veien til under 100
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av stinei (Innlegg 1386191)
Så kjekt å se jeg ikke er helt alene. Har sett på de «veien til 90» og «veien til 80» trådene, og så virker det så uendelig lenge dit!
Så :heia: :heia: til deg, Imse!
Og tusen takk, Milena! Er det lenge siden du nådde tosifret?

Tror det finnes en tråd som heter noe sånn som "vi som vil ned til tosifret", men jeg synes det er herlig å ha en tråd som faktisk heter rett ut veien til under 100. Da er det lettere for nye folk å finne den hvis de søker i forumet.


Jeg nådde tosifret for akkuratt 2mnd siden. Og det var det herligste på lenge!!!


Holder fingrene krysset og heier!

The Cat 24-09-12 22:55

Sv: Veien til under 100
 
Jeg burde henge meg på her... Er på ca 108 nå, og har gått opp og ned den/ de samme 1 til 2 kg i månedsvis...

Under 100 hadde vært rådeilig :)

Festina lente 24-09-12 23:07

Sv: Veien til under 100
 
Melder meg inn her jeg - så håper jeg vi alle kan melde oss ut igjen fortest mulig! :)

Har strevet med de samme to kiloene nå i snart to mnd, men hvis jeg klarer de siste 500 grammene denne uken er jeg der. Håpe, håpe:o

Imse 25-09-12 07:24

Sv: Veien til under 100
 
Sitat:

Opprinnelig lagt inn av WildBird (Innlegg 1386201)
Jeg har ennå en stund til jeg ser bare to siffer på vekten, men akkurat det med å se kun to tall er så utrolig motiverende! For meg så virker det ennå så fjernt, men inni meg så har jeg bestemt meg for at jeg skal klare det!

Håper du når målet ditt før du reiser på ferie stinei, jeg heier på deg :D

Det har virket veldig, veldig fjernt for meg også se tosifret på vekta, men nå, etter et år begynner jeg å se at det er mulig å nå det målet til sommeren:D

stinei 05-10-12 08:52

Sv: Veien til under 100
 
Da var jeg 3,3 kilo unna den magiske 100 streken på målinga i dag. Det nærmer seg, i alle fall.

Hvordan går det med dere andre? Nyter dere høsten?

Imse 05-10-12 09:12

Sv: Veien til under 100
 
Gratulerer! Så deilig å nærme seg tosifret!

Her nytes høsten i fulle drag ja, nå drar vi snart på kano og lavvotur:D Håper du også nyter høsten denne helgen!


Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:26.

Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Norsk: Foreldreportalen.no | Selvrealisering.no
© 2004-2015, Lavkarbo.no