![]() |
Blir dette for mye (helsekost)?
Jeg har slitt i mange å med angst og depresjon. Har sluttet med medisiner og kjenner at angsten kommer snikende tilbake.
Jeg har lest mye på lavkarbo sidene + bøker om hvor mye kostholdet har å si. Jeg har bestilt en del helsekost produkter og begynner på dem så snart jeg får dem. Typisk dag for meg 1 glass vann med 1 teskje natron ( på fastende mage ) hver morgen + Olivenbladekstrakt og papaya ( bli kvitt Candida problemene ) Spiser storsett Fiberknekke brød med hvitost til frokost 1 timer etter mat så tar jeg Depridix ( mot angst og depresjon ) Varierer i lunsjen, alt fra kyllingsalat til knekkebrød Middag, Laks med masse grønnsaker + 1 glass med Vital greens som jeg kjøpte for lenge siden og ønsker å drikker opp. Kveldsmat, omelett eller noe tilsvarende. Jeg har vært langt nede en stund og ønsker nå å få energien tilbake. |
Re: Blir dette for mye ( helsekost ) ?
Jeg glemte å nevne at jeg tar en spiseskje med MCT olje til middagen eller kveldsmaten
|
Sv: Blir dette for mye ( helsekost ) ?
Er det vanlige knekkebrød, så ville jeg byttet dem med en lavkarbotype. Ville også tilført litt mer fett i maten. Smør på knekkebrødet, fet ost, fet fisk ol. Litt nøtt hver dag :)
|
Sv: Blir dette for mye (helsekost)?
Anbefaler boken "din mirakelhjerne av Jean Carper.
|
Sv: Blir dette for mye (helsekost)?
Hei. Sliter med litt av samme problem selv (angst og deprisjon)
Har aldri brukt medisiner av eget valg da. Merker etter jeg begynte å kutte ut sukker og karbohydrater så er ikke angsten så gale lenger. Tar depridix av og til bare. Hadde en sprekk i helgen og merket at humøret sank veldig av sukker. Ville ha brukt mer fett som de andre sier her:) Lykke til;) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:43. |