![]() |
Mentale alder?
http://na-prod.tv2.no/testorama/?id=34669
Du er.... 29 år :eek: Gammel møy i tankegangen med andre ord,er jo bare 24,5 år...:rolleyes: |
Jeg ble 23 år, enda jeg er vaffal 29 ! :_punk:
|
Du er.... 23 år
:lol: |
23 år... men det visste jeg jo... :p
|
Du er.... 23 år
:D |
22 er visst jeg... :ja:
|
Blei 26 jeg..... *fniiiiz* :p
|
Jupp, 23 her og..Løget på meg noen år da..
|
Høh? :confused:
Jeg er 50 år eller eldre!!! :eek: :mad: Hvordan ble jeg det da? Jeg som gjerne ville gå ut med fremmede, vil gå på café, noen ganger fester hele natta osv..... Riktignok er jeg sliten på fredager, men det kan man vel være selv om man er 30 år UNG...? Snøft. |
Min mentale alder er visst 27 år. Ikke verst for en som er 10 år eldre.... Reneste fjortisen jo..............
|
Flest 23-åringer her, ser det ut til. Rart. Har vi svart ganske likt tro? :confused:
Vel, jeg har som sagt ikke så innmari tro på disse testene, jeg da. :) |
Jeg er...24 år :)
|
juhu..
Jeg er vist 23.. 10 år yngre i hodet enn i kroppen.. huff.. ikke rart jeg har ett feil bilde av meg selv.. ha-ha.. Og lever på minnene fra fortiden.. hi-hi,...:D
|
I henhold til denne testen så er jeg 26 år. Men sånn egentlig så føler jeg meg kanskje enda yngre... :cool: Ikke så farlig at kroppen blir gammel, så lenge en forblir ung til sinns! :_punk:
|
Du er....
18 år eller under :eek: |
Er det fordi jeg synes julen er magisk?
|
Blir med i 23-års klubben jeg og! Og en meget fornøyd med det!:D
|
Sitat:
Jeg liker å si at jeg har kontakt med barnet i meg! :D |
Er med i gjengen... Du er.... 23 år
Hadde jeg nesten ikke trodd.. Tenkte jeg skulle få skikkelig gammelt.. Siden jeg både syns julen er magisk, bryr meg om de kongelige, OG aldri fester hele natta... Hmm :rolleyes: |
Var visst 21 år jeg.. :eek: Javel, greit for meg! :D
:_punk:Rock on! |
24 jeg.. :cool:
|
Jeg ble 27 jeg..:o er + 9 år det.. hmmf...
|
:p Jeg ble 26 år ... he he... det var tider det... :p
|
Ble 22, jeg som snart er 47 :eek: :eek: .. Tar ikke sånne tester særlig alvorlig:p !
|
Ble 18 år eller yngre.... Tjiihii :) Pussig...skal jeg ta det som et komplimang eller?? Ja...:D
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:49. |