![]() |
BH-bulk
Hei:)
Noen som vet gode treningstips for BH-bulken? Altså den folden som kommer ut når man tar på seg BHen. Jeg synes denne er veldig irriterende, og den ødelegger for mange fine kjoler som jeg ikke vil bruke da det plutselig ser ut som om det kommer ut to bryst på siden:p Vet ikke hvordan man trener den delen av kroppen. Noen som har tips?:o |
Sv: BH-bulk
For meg høres det ut som du kjøper feil størrelse... ?
|
Er ikke så mye annet å gjøre enn å gå ned i vekt.
|
Så klart blir den bulken mindre når BHen ikke strammer, men av og finner jeg klær (kjoler/topper) som er store nok men strammede over det området. Må finnes noen former for styrketrening som tar på siden under armene?:) rygg/bryst?
|
Sitat:
|
For å bli kvitt disse bulkene må man bli kvitt fett. Det kan du gjøre ved hjelp av trening og selvfølgelig kosthold. Du kan ikke "punkttrene" disse områdene og tro at noen enkle øvelser alene vil fjerne bulkene, for man punktforbrenner ikke fett. Det blir akkurat som med six packen på magen, det nytter ikke å ta ørten mageøvelser til dagen dersom man ikke blir kvitt paddingen på utsiden.
Regner med at kostholdet ditt er bra siden du allerede er her på forumet, få deg et skikkelig treningsopplegg med gode styrkeøvelser så vil nok en del av dette forsvinne. kan være greit å sjekke om du faktisk bruker riktig BH-størrelse også. Lykke til :) |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Jeg synes for øvrig at b.la. ryggen blir strammere av å trene yoga. |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
Sorry klarte ikke å dy meg, velger tyting selv for det er jo ok at brystene er i rett høyde og "formet", det gjør jo faktisk at man ser slankere ut og magen virker mindre. Ihvertfall på meg ;) Jeg prøver alltid å handle BH'er i utlandet for de har et bedre utvalg i ulike modeller i alle størrelser. Jeg vet også at en del slike hold-in merker (Spanx, Yummy-Tummy, Trinny&Susannah osv) har bh'er som skal redusere tytinga uten å gå utover løft og form. Jeg kjøpte også en hel Spanx-dress som glattet ut valkene og hadde innlagt BH. Så veldig bra ut under penkjolen til et bryllup, men ikke noe jeg vil gå med til daglig, da tar vi heller tytings :D |
Sitat:
Kan være en fordel å få hjelp fra en PT dersom man har tid og råd til det. Jeg var helt manisk med å trene biceps inntil jeg fikk hjelp med treningsprogram fra en PT og satt meg inni hvordan ulike øvelser virker på kroppen. Nå trener jeg sjelden egne bicepsøvelser og blir allikevel strammere i overarmene :) |
Komfort er jo også viktig! Jeg bruker en 80 DD på Change (noe som virker ganske vilt på en drøy håndfull), mens andre steder bruker jeg stort sett 80 C/D, derfor handler jeg nettopp hos Change fordi da er utvalget på bh-er med bred ryggstropp større. Kanskje ikke helt logisk, men fint for meg som synes det holder med ett sett pupper - foran. :D
|
Sitat:
He he he, er helt enig er ikke mye fint med 4-6 pupper :D. Har ei venninne som nekter og innse at hun bruker feil bh og der tyter det ikke bare sidene og bak, men også rundt cupen = 6 pupper. På toppen av det hele går hun alltid med veldig utringet, stramt tøy :eek: Komfort er selvfølgelig viktigst, samt at jeg liker litt push-up effekt for det er ikke så mye å skryte av selv om jeg trenger 80D. Vanskelig å finne her hjemme, men i Aberdeen derimot, på John Lewis....ahhh heaven. Både sexy, push-up, comfy og brede stropper med minimal tying til 20-30£ stykke. Gikk rett i hamstremodus :p Men sånn for å gå tilbake til opprinnelig tema og TS spørsmål (mente ikke å kuppe tråden her), så er nok en kombinasjon av et godt styrketreningsprogram og gode, riktige bh'er måten og minimere tyting. Tror nok dessverre at du må belage deg på tytesyndromet uansett ;) |
Er vell bare å fortsette med trening da:) med mindre man tar fettsuging vil det nok sikkert alltid være litt bulk dær..
|
Sitat:
Så fortsett med skikkelig trening, gode kostvaner og gode bh'er så vil ihvertfall problemet være litt mindre. Og husk at så godt som alle damer har det slik og det er nok du som legger best merke til det selv :) |
Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:32. |