![]() |
Jackson-dommen er klar!
Blir visst offentliggjort i løpet av neste halvtimen
|
Spennende...Selv om dommer nok aldri vil avsløre en sannhet - det vil vi vel aldri få vite..
Du får oppdatere du Mofe :p |
Ser på CNN - det er helt villt da, de filmer de fire bilene som eskorterer jackson fra Neverland til rettssalen.. fra helikopter! For et mediesirkus..
|
Hehe, ja, der snakker vi mediesirkus!! :D Hehehe..
|
helt kokko..
på en måte så håper jeg at han er uskyldig.. samtidig så er han jo noe sprø... man skal jo ikke sove i samme seng som gutter når man er en mann... |
Liten skål for frikjente Michael før sengetid....:)
|
Ble an frikjent?
|
|
Den skålen blir jeg med på :stortsmil
Og så er det bare å håpe at fyren makter å komme tilbake, for gæern eller ikke, musikalsk er han etter min ringe mening genial :ja: |
Jeg følte meg med ett...
.... bittelitt gammel.... For jeg glemmer visst å følge med på denslags jeg da ! :o
Syns synd på mannen - skyldig eller ikke - han er jo frarøvet livet gjennom det bisarre livet han har levd. Fame and fortune er slett ikke alt her i livet - det skal gudene og Michael Jackson vite...... |
Stemmer i....
Sitat:
|
Her skåles ikke i noe sterkere enn gåsevin for øyeblikket...
|
så får vi håpe at han tar lærdom en gang for alle...
uansett hensikter, det er ikke akseptert å pleie omgang med unge gutter på soverummet... |
Hmm..
...og hele verden kommer lievel til å sitte å lure på OM det var bare littegranne sant i det likevel... ...lurer på når søksmålet for ubotelig skade på karieren kommer nå...:p |
Sitat:
Håper han har tatt hintet denne gangen da... :rolleyes: Og at han sparer seg for et motsøksmål... For DET blir ikke pent... :cool: |
!he Top 10 List from David Letterman Show:
Top Ten Things Overheard During The Michael Jackson Verdict: 10. "We the jury find the defendant not guilty--oh God, did I say the wrong one?" 9. "Of course he's nervous--look how pale he is" 8. "Will Mr. Blake and Mr. Simpson please keep the laughter down?" 7. "No, I think he'll do fine in prison" 6. "I'm a celebrity in an L.A. courtroom--I like my chances" 5. "Do you think this'll be on the news tonight?" 4. "We the jury find the defendant creepy" 3. "Michael, good news--I just saved 15 percent on my car insurance by switching to Geico" 2. "Wait, have Tito, Latoya and Jermaine always been on the jury?" 1. "Another case of a white guy getting preferential treatment" |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:38. |