Lavkarbo.no :: Karbojunkie

Lavkarbo.no :: Karbojunkie (http://forum.lavkarbo.no/index.php)
-   Livets lyse side (http://forum.lavkarbo.no/forumdisplay.php?f=67)
-   -   Seven wonders of the world (http://forum.lavkarbo.no/showthread.php?t=5592)

Summer 17-06-05 15:55

Seven wonders of the world

http://bewebbed.biz/sevenwonders.htm

Synes den var litt søt:)

mofe 17-06-05 15:58

Kjempesøt :ja:

sommerfugl 17-06-05 16:30

åå.. :love:

Matilde 17-06-05 19:03

nydelig var denne...åh..:)

Albertine 17-06-05 19:29

...og nå begynner jeg nesten å gråte...:love:

Daizy 17-06-05 20:23

*sende rundt til mine venner* Takk lise :blomster:

silje 17-06-05 23:09

hmm...

nå burde jeg sikkert ikke si noe i det hele tatt.. men denne "skjønte" jeg liksom med en gang.. at det antagelig var en eller annen som hadde skrevet noe helt annet og veldig fint.
jeg er tydeligvis blitt for blasert, synes jeg har sett slike 100 ganger før, og da blir det bare klisjeer, selv om jeg jo selvfølgelig er enig. nå har jeg egentlig kjempedårlig samvittighet for å si dette, men så må jeg bare si det likevel. nå får jeg sikkert alle her på nakken, men dette gav meg ingenting, det virker ikke ekte. jeg er nok ikke blandt de mest følsomme, men jeg er opptatt av å vise de jeg bryr meg om at jeg er glad i de. det vil si at jeg sier til folk at jeg bryr meg om dem, og at de betyr noe for meg. jeg kjøper ofte, eller lager små gaver til mine venner. jeg sender kort og sms. og på arbeidsplassene på skolen henger jeg ofte opp hyggelige lapper til vennene mine som de ser når de kommer om morningen.

hehe.. nå skulle jeg egentlig skrive videre om at jeg ikke likte sånne søte ting skrevet med rosa skrift. men nå ble jeg i litt godt humør for faren min ringte. og jeg fortalte han at jeg hadde hatt kjæreste i over et år(selv om det har vært litt til og fra), og at vi kanskje kom utom i sommer. jeg har ikke vært der på tre år! så da ble jeg egentlig for blid til å kritisere mer;)
den beste kjedemailen jeg har fått er denne:

Sitat:

Noen påminnelser fra Dalai Lama:

1
Husk at stor kjærlighet og store bedrifter krever
store risikoer

2
Når du taper, glem ikke å lære av det

3
Husk følgende: Respekt for deg selv - Respekt for andre- Ansvar for dine handlinger

4
Husk at det kan være en stor lykke ikke å få dine ønsker oppfylt

5
Kjenn reglene, så du vet hvordan du bryter dem skikkelig

6
La ikke en liten diskusjon ødelegge et godt vennskap

7
Når du oppdager at du har gjort en feil; gå straks i gang med å rette den

8
Tilbring litt tid alene hver dag

9
Vær åpen for forandringer, men gå ikke på kompromiss med dine innerste verdier

10
Husk at taushet noen ganger er det beste svar

11
Lev et godt, verdig liv. Når du blir eldre og tenker tilbake kan du nyte det en gang til

12
En kjærlig atmosfære i ditt hjem er fundamentet for ditt liv

13
Ved krangel med din elskede, hold deg til den øyeblikkelige situasjonen; bring ikke fortiden inn i bildet

14
Del ut din visdom. Det er en måte å oppnå udødelighet på

15
Vær skånsom overfor jorden

16
Reis en gang i året til et sted hvor du aldri før har vært

17
Husk at det beste forholdet er det hvor kjærligheten til hverandre overskygger behovet for hverandre

18
Vurder din suksess utifra hva du måtte oppgi for å få den

19
Grip kjærlighet og matlaging med hensynsløs løssluppenhet

Ha en god natt allesammen :klem:

silje

Nille 18-06-05 11:34

Hm... så streng Silje var i dag da ! :snill: Men du har et godt poeng !! :ja:

Selv om vi er blaserte så syns jeg det siste svaret gjør at man tenker litt etter på hva som er virkelig her i verden. Hva som betyr noe. Det er ikke alle som er så oppmerksomme mot andre dessverre. Og for disse.....hvis en slik mail kan få folk til å tenke litt etter - så er det kjempeflott - og da betyr det ikke noe om den i utgangspunktet er "ekte" eller "falsk" - syns jeg ! :)

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:17.