![]() |
Høsten er slanketid
Tid for slanking? Sommeren er definitivt over, selv her i Arendal. Høstferien er avviklet og nå er det flest hverdager frem til julesesongen. Dette er en god periode for slanking.
Selv om noen julebord dukker opp i slutten av november, er de sjeldent problematiske fordi så mye av julematen kan spises mens man er i på ketolysekuren og skal man drikke alkohol, så er tørr vin jo en utmerket erstatning for øl. Så hvis du har planer om et slankepsosjekt anbefaler jeg deg å starte ...nå. I høstmørket er det en ekstra glede å oppleve den ekstra energi man får av ketosen. Om du skal ned 10 kilo før jul (godt mulig eller om du skal ned enda mere er det smart å starte nå. Enkelte blir så tente av vektnedgangen at de fortsetter i ketose gjennom både jul og nyttår, og ikke nok med at de går ned i vekt, de unngår dermed også den "obligatoriske" vektøkning julematen medfølrer, når vi gang på gang spiser 2-3 ganger energibehovet. Jeg ønsker alle lykke til med høstslankingen |
Sv: Høsten er slanketid
Jeg begynte ikke i fjor høst, men [u]denne[u] høsten er jeg med :ja:
Jeg starta på 80 kg og ønsker å gå ned til 65 kg, hvorav 8 av disse før jul. Høsten er super for slanking :D |
Hei
Enig. Må selv ta noen kg - kremt :o, starter til uka, da er all reising, kurs og familietreff overstått. Da skal jeg starte på nytt med oppskrifter som jeg legger ut på min Facebook konto :-) Vennlig Hilsen Torkil P Andersen |
Sitat:
Gleder meg til nye oppskrifter på facebook! |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:33. |