![]() |
Siljes Treningsdagbok - tilbake til 1 div!
dette var liksom ei treningsdagbok...
men ble aldri brukt, så den er sletta.. |
høres ut som en kjempefin plan, og dette klarer du :ja: :klem:
|
Ååå *full av beundring* :ja:
Det er kjempelurt at du setter opp en treningsplan, flinke silje :blomster: PS: Send over noe av den treningsgleden til meg... jeg kjenner INGEN treningslyst whatsoever :p |
Lykke til med treningen tilbake til aktiv spiller i toppklasse.....
Det skal bli spennende å følge deg. Husk bare å kjenne godt etter om ryggen din tåler det. Du har hele livet foran deg og det er viktigere enn noen år i eliten...Jeg mener ikke med dette å si at jeg ikke tror det er mulig å komme tilbake, for jeg har sett det før at det går selv om utsiktene ser dårligere ut en det gjør i ditt tilfelle. Jeg støtter deg og skjønner godt at du vil. Bruk proffe treningsfolk rundt deg for alt de er verdt, men først og fremst; Kjenn på kroppen din:klem: |
Så flott, Silje!! DU er et råskinn av ei dame ;)
Men enig med Lise, pass på ryggen og skuldrene :) Lykke til!! *Heie på Siljepia* Og JA, klart jeg skal komme - heier jo på deg :blomster: |
Sitat:
Og jeg spiser ikke så veldig lite, jeg har veldig korte dager for tiden. Frokost ca 11, lunsj ca 15-16, middag ca 19... |
Lykke til :ja: !! :klem:
|
Sitat:
Men jo ja... pilates iallefall, det må jeg jo kunne klare å gjennomføre :rolleyes: Det minser jo centimetrene på meg også... og jeg trenger oppstramming! Ikke meninga å ta over treningsdagboka di med mine treningsproblmer ;) |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:21. |