![]() |
Su Doku
Er det bare jeg som har fått dilla på dette eller.....?:eek:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
|
Sitat:
:klem: fra *allerede-hekta-Fedonisten* |
Sitat:
|
Sitat:
|
jeg måtte bare bryte tvert!! jeg snublet over den for litt siden og det var skummelt morsomt!!
men jeg må vente til flytting og alle sånne "må gjøre" ting er gjort før jeg prøver igjen :D |
Sitat:
|
Sitat:
|
Jag er inte-ligent.
Jeg skjønte det ikke helt, skal man liksom bare skrive inn tall mellom 1 og 9? Hva er POENGET da? Leste og leste på reglene, men det stod bare at man skulle sette inn tall mellom 1 og 9.... Men jeg skjønte jo egentlig ikke poenget med det? :flau: |
haaalooo ;)
hvert rekke og rad kan kun inneholde hvert tall en gang, og hvert kvadrat det samme, egentlig ganske vanskelig, for spillet sier ikke ifra om du har skrevet feil :) :) |
Åhja... Hehe. Ser ikke helt for meg at jeg kommer til å bli hektet på det nei.
Gi meg heller gode "gamle" GTA. :D |
Sitat:
I boka er det maaaange oppgaver med forskjellig vanskelighetsgrad....Herlig:p |
Å dette var kjempegøy!
|
Tror ikke jeg tør å prøve en gang jeg. Er redd jeg blir fullstendig hekta. :eek: Elsker simpelthen talloppgaver.
Så jeg får fortsette min besettelse med digital scrapbooking inntil videre, det fører iallfall til at bildene våre kommer i et album etter hvert. (Ti hi:) ). |
Jeg ser også på meg selv som relativt smart.. :p hehe... er jo blond, men Lars sier det bare er utenpå....
Jeg prøvde det spillet... Skjønte ikke bæret... så da gadd jeg ikke mer... Fant ut at det var teit, jeg, men det var nok bare for å trøste.. :o |
...og gjett hva jeg har gjort store deler av dagen idag. Fant mange gamle Aftenpostener i haugen, så nå ligger jeg i hardtrening. Hører at de i DN er ganske gode... ;)
|
Su doku ?? Dette må undersøkes.. :) Virker kjekt..
|
....har kjøpt meg bok jeg!
|
Dette var morsomt! :) Men det tar tid da ;)
|
Sitat:
|
HA! Har akkurat 'harva over' et middels brett på nettet - på fem minutter!!
*tamtata-jeg-er-hekta* :D |
me too er hekta... :p
prøver å høre lydbok, rydde, henge på lavkarbo og løse su doku samtidig :rolleyes: går saaaakte, gitt :) |
Må man sove om natten eller kan man løse Su Doku?:eek:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:34. |