![]() |
Atkins shop!
Da har jeg vært å shoppet! :D
Items: --------------------------------------------------------------------------------- 101-617 Atkins Morning StartTM Breakfast Bars - Blueberry Muffin x 1 @ 0.00 = 6.99 100-084 Atkins AdvantageTM Bar: Chocolate Lover's Variety-Pak - AtkinsTM Advantage Bar: Chocolate Lover's Variety-Pak x 1 @ 31.99 = 31.99 100-424 Atkins AdvantageTM Bar - Chocolate Mocha Crunch x 3 @ 0.00 = 7.47 101-580 Atkins AdvantageTM Bar - S'mores x 3 @ 0.00 = 7.47 101-431 AtkinsTM Ready-To-Drink Shakes - Chocolate Royale 4-Pak x 1 @ 0.00 = 9.99 101-438 Atkins EndulgeTM Caramel Nut Chew Box - Caramel Nut Chew Box x 1 @ 18.99 = 18.99 101-209 Atkins EndulgeTM Chocolate Candy Bar - Chocolate x 2 @ 0.00 = 2.98 101-371 Atkins EndulgeTM Chocolate Candy Bar - Chocolate Crunch x 2 @ 0.00 = 2.98 101-435 Atkins EndulgeTM Peanut Butter Cups - Peanut Butter Cups x 2 @ 0.00 = 2.98 101-581 Atkins EndulgeTM Wafer Crisp Bar - Mint Wafer Crisp Bar x 2 @ 0.00 = 2.98 100-028 Sugar Free Syrups - Chocolate x 1 @ 5.09 = 5.09 100-037 Sugar Free Syrups - Raspberry x 1 @ 5.09 = 5.09 101-314 Splenda Packets x 1 @ 0.00 = 4.99 Discount: $ 21.52 --> 148 kr (rabatt) Subtotal: $ 98.99 --> 680 kr (i varer) Shipping: $ 39.95 --> 274 kr (frakt) Tax: $ 0.00 Total: $ 138.94 --> 954 kr (totalt) Skal holde dere oppdaterte! Friste dere med smakstester, og selvfølgelig frakttid og fortollingen... ;) |
så spennende!!! gleder meg til å høre hvordasn det smaker:)
selv tror jeg ikke jeg skal bestille endulge barene bla, for jeg klarer ikke å begrense meg hvis de er gode :p |
Sitat:
|
Ja.... Da skulle vel du ha mat en stund.... ;)
|
Sitat:
Tviler på at jeg ser så mye til disse da: Sitat:
|
Sitat:
|
954 kr blir da:
4 Morning start frokost bars
21 advantage bars 4 Ferdige proteindrikker 15 endulge med karamel/nøtt 4 sjokoladeplater 2 mint-vaffelcrisp bars 2 peanøttsnacks i form 2 flasker sirup (saft) 1 pk - 100 prosjoner splenda Det blir en snittpris på 18kr (inkl frakt) :D Butikken finner dere her: www.atkins.com |
Og siden du holdt deg under 1000,- kr, så blir vel tollavgiften hos Posten ca 150,- kroner. Som fra 1 april går ned til 70,- kroner..
Gleder meg til tilbakemldingene på hvordan de forskjellige smaker :) |
Sitat:
Uansett - spennende prosjekt !! Gleder meg til å høre kvissleis det smaker & sånn !! |
Sitat:
|
Sitat:
|
Syrup er en slags saft... ikke saus... :p
Pakken ble levert på døren idag! :D (kl 1100) Rapporter følger! :p |
Sitat:
|
Nå lurer jeg på,om hva som smakte godt????
Er veldig glad i karamell sjokolade. Var den yammi yammi????? |
Sitat:
|
Nå sitter jeg og leser på Atkins jeg også, og lurer fælt på hvordan ting smaker. Gleder meg til å høre mer, HP!
|
Nå har jeg vært og shoppet og,og måtte bare innom her for å få bekreftet at caramel nut chew bar var godt:-) og sjekke at det kom under 1000:-)
Har nemlig ikke sjekket dollarkursen på en stund,men det går bra. |
Sitat:
Og jaaa de er så¨å gode!! Hadde en breakfast cinnamon-bun bar til frokost idag, den var IKKE god. FYSJ!! |
Sitat:
|
HVA KOM TOLL & AVGIFTER PÅ ???
Det lurer jeg også på !!
Kan ikke noen av dere som har kjøpt og fått varene svare på det a ??:( |
Aner ikke hva tollen kom på... :veitikke:
Kommer med rapport så snart den kommer! :) Anbefalinger: Alle Advantage barene bør prøves! Ferdig shakene er himmelske! Morningsstart smaker deig, krever tilvenning... Caramel nut chew... SNADDER! :D Endulge waffer mint, himmelsk.... Endulge chocolate crisp.... :D Splenda; bedre blir det ikke... Syrup'ene er så som så... Det er saft... Sjokoladen bruker lise til å blande i proteinshake (en uten søtstoff), til det er den glimrende! ;) Mer følger, etterhvert... den som hadde hatt MASSE tid... :) |
Så lenge du handler for under 1000 kroner skal tollen være på 70 kroner fra 1/4-2004 og betales på postkontoret når varene hentes.
Dette er nytt fra denne dato. Før dette var tollen på 150 kroner for varer under 1000,og de ble betalt ved siden av. Varer under 200 er tollfritt,men det har liten hensikt å kjøpe så lite når en må betale mellom 250-300 kroner i frakt på varene (39$) Varer over 1000 kroner fortolles med 24% moms. Men jeg skal se nærmere på dette når varene kommer:-) og se om dette stemmer. Jeg kjøpte mange enkle sjokolader for å prøvesmake ,men kjøpte en boks med karamell og nøttesjokolade,for den har fått skryt her. Kjøpte også splenda og fortykningsmiddel som kan brukes til sauser puddinger både varmt og kaldt. Dere skal også få rapport på brownie mixen som jeg har bestillt,er veldig spent på hvordan den smaker:-),for den ferdigkjøpte mixen du får på butikken her er sabla god,men fysj a meg masse karboser;) |
Skorpia: Men vi får varene på døra... iallefall om vi betaler med Visa. Jeg har ikke fått tollkravet enda. men 70 kr høres betryggende ut *puster lettet ut*
ADVANTAGE MOCHA CRUNCH..... jeg har ikke ord...... beste frokosten jeg har hatt i omtrent hele mitt liv.... og det beste av alt, jeg har en av hver sort liggende i skapet... har bare lyst å spise opp alle på en gangh ehe,. men så er jeg faktisk ganske METT nå av den ene, heldigvis :D |
Ja kanskje en får varene på døra,men da spørs det om noen er hjemme,og det er tvilsomt. Er jeg heldig er kanskje min eldste datter hjemme,for er du ikke hjemme under levering havner de på post i butikk her jeg bor.
|
Varene hentes ikke på postkontoret. De sendes med FedEx og de samarbeider ikke med posten. De ringer først for å avtale henting.
Der forskuddsfortoller også varene og det kommer da en faktura i ettertid. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:48. |