![]() |
Vega test ?
Er det noen her inne som kjenner til metoden ? Har lest om den på nettet....
Siden det er så mange her som har prøvd alternativ behandling lurer jeg om noen har erfaring med denne testmetoden. Nøyaktighet - treffsikkerhet etc ....... Kort sagt.... virker den ?? |
Tanten min driver med dette, faktisk. :D Hun er utdannet vega-terapeut (tror hun tok utdannelsen i Danmark, er ikke helt sikker). Jeg har vært prøvekanin. Det er iallefall veldig spennende. :D
Hun har kontoret sitt i Hillevåg, i det nye bygget rett over Vegvesenet. Wenche Milas, heter hun. Søren, for et års tid siden, da hun nettopp hadde startet opp, tok hun halv pris en lang stund. Husker ikke hva det koster nå, for jeg fikk det gratis. |
Jeg ble for noen år siden testet av en dame som også var homeopat og vitamin- og mineralterapeut. Fikk hjelp når jeg skiftet ut alle amalgam-plombene mine. Hun testet da hvilke vitaminer eller mineraler jeg behøvde eller hadde for mye av i kroppen, hvilken homeopat-medisin som jeg behøvde (jeg fikk flere typer i løpet av flere år) og hva jeg evt. ikke tålte av mat. Jeg var kjempefornøyd med denne behandlingen og var frisk og rask etterhvert den gangen. Jeg er 100% sikker på at de svarene testen ga er nøyaktige og riktige, da de gang på gang bekreftet ting jeg tidligere hadde fått beskjed om fra prøver/leger/andre naturmedisinere og mine egne erfaringer. Damen holder til langt unna der jeg bor, ellers hadde jeg gått der ennå.
Hva driver terapeuten du vurdrer å gå til med i tillegg til Vega-testing Nille? |
Sitat:
Sitat:
...... ja - og Vega er en av de tingene jeg vil finne mer info om :) |
Sitat:
Håper du får skikkelig positive resultater! :klem: |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:46. |