![]() |
Spiser du snop?
Spiser du snop? Enkelt og greit.:)
|
Herregud så nysgjerrig du er'a! Hva mener du med snop?
Ja, Atkins barer. Noe mer du vil vite i samme slengen? :w00t: |
:o
|
Sitat:
Burde jeg det,- eller er ikke det å være litt for streng? |
Sitat:
|
Ja, spiser snop hver dag. blitt satt på en eliminasjonsdiett av ernæringsfysiologen, så kan nesten ikke spise noe. men hun gav meg lov til non-stop, after eight og IFA/Doc og sånt. så går hardt utover de... :rodme:
|
ja, jeg spiser snop... nesten hver dag... :o skammer meg... !!
|
Nei, jeg spiser ikke snop. Har aldri vært noen søtmons, så det er ikke noe savn heller.:p
|
her går det hardt på sukkerfritt du ;)
russel stover, läckerol og asdas fruktkarameller... er ikke noe sjokoladespiser, eller noe søtmoms, men sett litt potetgull eller popcorn forran meg...:o yummi, men siden det ikke er så lavkarbo, så går sukkerfritt snop ned... og baconkrisp er skumle saker... |
Jeg spiser faktisk uforskammet lite ( :D ) sukker etter å ha begynt og "vanke" her :p Når jeg skal kose meg blir det kanskje med litt potetgull, i stedenfor sukkertøy liksom.. :o Det kan jeg takke dere for!
|
Nei, jeg spiser ikke vanlig snop, det jeg bruker som snop er frukt, bær og nøtter. Får jeg lyst på sjokolade så blander jeg kakaopulver med rapsolje.;)
Men dessverre så hender det at det blir litt is og kaker:o |
85% sjokolade, noen ganger 70%. Mix-snop. Russel Stover og Asda-snop, og Boots sine LoKarb-sorter. Bunkret i England i sommer! Men det er egentlig veldig sjelden, det eneste jeg spiser flere ganger i uken er en bit 85%-sjokolade. Har ikke spist annet enn det på tre uker, så det er ikke et enormt behov.
|
Jeg spiser ikke snop, men jeg spiser 85% sjokolade. Det er ikke snop, det er medisin :p
|
Åh, dere mener det altså :D Ja, eneste sjokoladen jeg spiser er sånn..75 % kakao :D (hakke råd til slike dyyre). Så, da spiser jeg kanskje ikek snop? :p (bare medisiiiin :D )
|
Sitat:
Du burde heller spise nøtter eller Baconsvor...ikke karber i det....:o |
Is......men mest hjemmelaget på fruktose, og 75 /80% sjokolade ellers ikke no:)
|
Nei fyyyysj av meg! Haha, klarer ikke det, lukter jo så fælt :o (og liker ikke nøtter) Men så er jeg ferdig å slanke meg og vel så det, så jeg skal kanskje ikke si så mye :o
|
[quote=Kristian]Nei, jeg spiser ikke vanlig snop, det jeg bruker som snop er frukt, bær og nøtter. Får jeg lyst på sjokolade så blander jeg kakaopulver med rapsolje.;)
hæ :eek: kakaopulver og rapsolje ??? usj .... hihi |
Det hender seg jeg tar litt mørk sjokolade og en neve peanøtter, men SNOP? Næsj, hverken med eller uten sukker.
|
Jeg er så ufattelig glad i M!!
Hvorfor vil jeg ha snop når jeg går på kost med begrenset karboinntak,mens nå så frister det ikke så mye mer?Når jeg liksom ikke tenke"slanking" mer?? *irriterer meg* |
Sitat:
|
Sitat:
|
Sitat:
|
Sv: Spiser du snop?
hei hei :) hjelp!! :)
Lurer på vis jeg spiser vanlig smågodt om jeg da går ut av ketose? tenker ikke på mye.. men litt på lørdagskvellen liksom? eller bør det være sukkerfritt?? |
Sv: Spiser du snop?
En 5 år gammel tråd gitt!! ;)
Ja, spiser du vanlig smågodt så er du ikke i ketose lengre. Det gjelder mye av de "sukkerfrie" også. Det beste er å ikke spise noe, da får du ikke noe lyst på slikt heller. |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 18:50. |