![]() |
Lavkarbo-julaften i Benzo heimen
Endelig har sambo kommet hjem fra USA og med kofferten full av lavkarbo!
Han hadde kjøpt ikke mindre enn 5pk a 10 tortillas, så nå skal fryseren fylles opp :) 2 pk splenda, sjokoladesaus og en haug av frokostbarer og sjokolader. Har skeiet ut med en Atkins endulge bar, Peanut caralmel cluster, og den var nyyyyydelig :sikle: Nå blir utfordringen å ikke spise alt på en gang :rolleyes: |
ÅÅh, det skjønner jeg godt :sikle:
|
åh nå gleder jeg meg til julaften jeg .... :p ( er et skikkelig jule menneske ...)
|
Sitat:
Men du kan jo være av de heldige som tåler det :snill: Så kos deg litt om gangen da ! :D |
Sitat:
|
Signerer denne,alt med måte!:ja:
|
åh såååå herlig da.......heldiggrisen:) nyt det med måte og koooooooos deg masse,godt å vite at man har litt på lur i fryseren også...ha en toppers helg.
|
Sånt er bare så gøy! :stortsmil
Skjønner det med utfordringen å klare å ikke spise alt på en gang. :ja: Håper du klarer beherske deg litt mer enn enkelte andre her inne. :geip: (jada, sikter til meg selv også. :rolleyes: ;)) |
Sitat:
|
Jeg har vært flink jente så langt, ikke spist noe mer sjokkis eller frokostbarer!! :)
Har akkurat prøvd tortillas, delte den i to og vips ble det pølse i lompe, som smakte kjempegodt :) Hver lefse inneholder 7 karber, så det blir ikke hverdagsmat! |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:12. |