![]() |
Hei jenter!Atkins og menstruasjonssyklus
Gikk på Atkins i vår og har allerede gått ned 18 kg, og nå har jeg begynt påan igjenn:) .
Men jeg lurer på om det er noen som opplever søtsug og hemmet vektnedgang i forbindelse med menstruasjon? Sikkert ett veldig dumt spørsmål...he he....men trodde kanskje det ville avta en del på grunn av begrenset inntak av karbo...... Spør man ikke får man ikke svar:p |
:ja:
Jeg merker ikke spesielt mere søtstug rundt mens, men vet at andre gjør det. Uansett opplever de fleste at vekten stopper litt opp like før mensen :) |
Det er vel bare å bite tenna sammen da......tar jo slutt dette også en dag;)
Ha en fin dag:) |
Og en god del merker å gå opp en kilo (vann) før mensen også..Så det er overhode ikke noe unormalt :p
|
Jo nå skal du høre her ;) hehe
Jeg begynnte på Atkins i går, og fikk mens i dag....-og søren meg så har jeg gått opp 0,5 kilo!! ARG:mad: Men tenker det er mest vann som forhåpentlig går ut av kroppen fort igjen :p:) -men det som er morsomt er at jeg ikke kjenner søtsuget etter noe... Jeg som ALLTID blir fysen på SPESIELT sjoko da jeg har mens.. :) Så dette er nytt for meg, å ikke spise søtt.. tror alt fettet jeg spiser er skyld i det... Dette går som hakka møkk:D Ha en fin dag :D Sitat:
|
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:50. |