![]() |
Oprah snakker om overvekt
Sitter og ser på Oprah nå, og det handler om overvekt - om tvillingsøstre, den ene veier 55 kg og har anoreksi/bulimi, den andre veier 190 kg.
Hun sa to ting som festet seg ved meg. Den ene tingen var at hun spurte "hva får du ut av det å være overvektig?". Damen klarte ikke å svarte, men Oprah mente at hun ved å være overvektig, slapp å ta del i sitt eget liv. Og hun sa også at det å velge å gå ned i vekt, var det samme som å si ja til livet selv. Syns det var veldig godt sagt.. :ja: Programmet går i reprise kl. 09.30 på tv3 imorgen tidlig. |
Sv: Oprah snakker om overvekt
Jeg ser på det nå, er pause. Har nettopp brukt en halv dorull på tårer. :( Kjenner meg sånn igjen....
|
Utrolig bra program, ja.. :ja:
|
Ja hva får man ut av det å være overvektig.... ingenting uten om masse god mat! Og da spørs det om ikke det blir litt lite da.... Dette gjelder altså meg selv.
Skal prøve å få sett det i reprise i morgen. |
Fikk det selvfølgelig ikke med meg, men jeg synes Oprah har mange fine programmer faktisk.
|
Går det an å laste ned denne episonden noe sted?
|
Sitat:
Ja, fant det her, men vet ikke hvilket år og sånn da.. http://www2.oprah.com/tows/pastshows...ast_main.jhtml |
Her tror jeg at jeg fant det. I mai i år
http://www2.oprah.com/tows/pastshows...20050518.jhtml |
Norsk tv3?Har nemlig svensk og dansk også,og synes det er oprah,dr.phil og ricki på alle kanalene:o
|
Sitat:
Men ja, det er norsk. Selvfølgelig, tviler på at de fleste har alle 3 kanalene, dessuten hadde det nok stått skrevet om det var dansk eller svensk. ;) |
Må vel ta det opp da:) .Har de kanalene gjennom viasat,men ser sjeldent på tv3,hadde heller foretrukket å hatt TV Norge..
|
kremt...Og hadde jeg fulgt bedre med ville jeg sett at reprisen gikk idag!!:p :o
Nå er jeg flau gitt! |
Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:36. |